Ik ben in het tweede oppasadres met hond. Heftig want ik wist dat hij sinds de ochtend alleen was. Dus na werk rushen naar hond. Die was prima, snel uitgelaten. Daarna de andere twee adressen gaan doen en mijn eigen kat medicijnen gaan geven en terug naar hier. Zat om 22 te eten. Belde een ander die voor een erg lange boeking afgezegd had dat haar huidige oppas afhaakt terwijl ze nog op reis zijn ... heb doorgegeven wanneer ik kan, ze zullen zien of ze iemand anders vinden of anders mij even als nood gebruiken en eerder terugkeren.
Volgende week wat rustiger
marleen_usar
Geplaatst: 24-07-20 23:07
Soms denk ik ook dat er een rustige tijd aan komt en dan wordt het toch weer druk.
Ja ik neem ook vaak dingen aan. En ik heb ook wel gewoon veel energie. Maar nu wil ik wel eens een weekje rust met maximaal twee adressen per dag met weinig werk.
Al moet ik wel zeggen dat nu de hond ligt en ik gegeten heb, het ook weer erg chill en gezellig is.
Iets pittiger deze keer, een Belgische herder (groenendaler) die nog jong is en al een klein rugzakje heeft. En het is goed gegaan dus dat geeft ook vertrouwen.
marleen_usar
Geplaatst: 25-07-20 09:44
Ja dat herken ik dat je soms rust wil, ik krijg via Holidog ook veel aanvragen en dan zijn het staffords. En er staat dat ik alleen kleine rassen in de opvang heb dus lezen ze niet goed.
Je kan t instellen als je week minder wil. Dan zet je je aantal op 2 en daarna weer terug Bij mij staat hij standaard op 1 per keer, dat is ook zichtbaar voor aanvragers..
Ik ga mijn account maar weer open gooien. Sinds het uit is met mijn ex mis ik een hond in huis. Ik vind het nog te vroeg om zelf een hond te nemen omdat ik mss ga verhuizen binnen een half jaar.
Overigens last minut nog gevraagd voor de kat en de chins die ik al 2 jaar eerder heb verzorgd. Dus die staan aankomende week op het programma
marleen_usar
Geplaatst: 25-07-20 14:54
Ik kan ook niet zonder hond is echt zo stil, ik hoop dat ik nog een paar aanvragen krijg voor deze zomer.
Maureen95
Geplaatst: 26-07-20 17:40
Wat een mooie Belg is dat Poes!
Hey Capopjekop Leuk dat je je profiel ook weer open gooit!
Ik kreeg net een aanvraag binnen. Eigenaar krijgt de komende weken wat nachtdiensten en wilt dat haar hond 's avonds uitgelaten wordt. Een hele lieve hond van 4 maanden. Komt uit spanje. Is nog erg bang en durft het bos niet in. Dat vind ze erg jammer want ze woont naast het bos. Ze is zelf ook wat bang en dat neemt de pup natuurlijk over. Ik ga de aankomende wandelingen samen met de hond oefenen. Ik ben heel erg rustig van mezelf dus hopelijk gaat dat de pup helpen om mee te durven het bos in Morgen is de eerste wandeling al
Ja ik neem morgen ook een buideltasje mee met hondensnoepjes. Ik ga eerst langs de weg lopen en daarna pak ik een klein stukje bos mee voor zo ver dat gaat. Het is de eerste keer dat ze alleen met mij weggaat dus ik heb totaal geen haast. Ik merkte alleen dat die vrouw heel erg zenuwachtig is en het heel spannend vindt om met haar buiten te lopen. Ik denk dat ik mijn rust wel op haar over kan brengen en haar mee kan begeleiden het bos in.
Omg.. sinds februari paswhake weer aangezet. Wat is die app onhandig geworden!! Voorheen kon je gewoon je dagen aanklikken en dan werden ze groen of rood. Nu moet je van alles nog aanklikken iemand een handigere app? Want hier ga ik geen tijd voor maken
Vandaag nog 1 hond en dan een week juist de twee boten nog en dan voorlopig niets. Denk dat het weer stil gaat worden met Corona.
Macs
Geplaatst: 28-07-20 09:34
Mariposa11 schreef:
Je kan gewoon in 1 klik "alle diensten als niet beschikbaar" aanklikken. Dan gaat alles van die data die in hebt gevuld op rood..
Ja, maar dat moet ik dan per dag selecteren.. toch? Ik kan niet meerdere dagen selecteren. Eerst kon je gewoon op een dag klikken en dan werd ie rood. Nu moet je op een dag klikken, op alle diensten niet beschikbaar klikken en dan op accepteren. Als ik drie weken op onbeschikbaar wil zetten ben ik wel ff bezig..
Ja je kan begin tot eind datum doen ik moest ook ff kijken eerst.. Maar je klikt de begin datum en daarna de eind datum aan en dan pakt hij alles ertussen..
Macs
Geplaatst: 28-07-20 10:07
Oke, ik heb een update gedaan en nu kan ik inderdaad iets met einddatums doen. Alleen is het nog een beetje geprutst omdat de geselecteerde datum soms weer wegschiet. Toch vind ik deze manier onhandig hoor, want áls ik dan een aanvraag kreeg voor logé op een dag dat ik alleen kon uitlaten, dan wees ik die gewoon af. Zo vaak komt dat namelijk niet voor.. Als ik nu alle maandagen uit wil zetten, moet ik ze alsnog allemaal apart langs gaan toch?
Nee je kunt ook per dag van de week instellen voor welke diensten je beschikbaar bent
marleen_usar
Geplaatst: 02-08-20 11:49
Gelukkig is het hier rustig,mijn Spanjaard is ziek. Hij is al een paar weken heel erg moe, en heeft puf om te spelen.Er zitten parasieten in zijn bloed, dus maandag een lading bloed opgestuurd en nu afwachten. Het duurt nog wel even voor dat de uitslag er is.Wel gelijk met antibiotica gestart maar ik zie nog geen verschil.
Ik heb nog 1 in augustus en 1 in september, beide adressen waar ik eerder ben geweest.. Verder heb ik veel in de agenda op bezet gezet omdat ik te weinig tijd en zin heb, want ik heb sindskort een kitten erbij
marleen_usar
Geplaatst: 02-08-20 19:35
Dank je wel, ja ik hoop snel wat te horen. Hier weer reacties via www.oppasgezocht.nl
poes
Geplaatst: 06-08-20 18:23
Via een vorig oppashondje gevraagd om vanavond op te passen bij een teckel met verlatingsangst. Adres in centrum Gent. We waren van plan een hapje te gaan eten met de hond of mooie wandeling door de stad te maken. Komen we aan, is het echt een prachtige loft met twee gigantische terrassen naast de kathedraal en en het belfort. Het uitzicht is fenomenaal. Ongelooflijk wat een plek.