Examenjaar HAVO 2015/2016

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

IlovePuk

Re: Examenjaar HAVO 2015/2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 22:58

Ja ik ga naar Oostenrijk! :)
Wat jammer Joy! Maar 5 mensen.. dat is wel heel streng! :\
Leuk Kitlover, veel plezier! Ik moet na de vakantie vooral veel boekenlijsten inleveren voor de mondelingen. Wel balen dat je het zo druk hebt... Bij mij is het denk ik stilte voor de storm :P
Lief aanbod van je! Maar tot nu toe ga ik goed voor geschiedenis!

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 15:51

Wat n stilte :Z

Hoe gaat het bij jullie? Al bezig met examens oefenen?

Ik had een gs herkansing en heb nu een 5.3 ipv een 2.5 :j Geen voldoende maar wel heel blij mee, sta ik weer een 5,8

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 18:10

IlovePuk, Hoe was je wintersport?

Joy_Mennings, Wat balen dat je niet aangenomen bent! Gelukkig heb je nog wat andere opties. Strenge selectie ook zeg :oo .

Kitlover, Jup, Scheikunde en Natuurkunde praktisch schoolonderzoek. En ook nog Engels mondeling, maar die heb ik pas een week later gelukkig :).

Sabine,
Wat goed dat je je zo verbeterd hebt!

Hier gaat het z'n gangetje. Heerlijke vakantie gehad. Had twee oppaspaarden en m'n eigen nog. Dus was de hele ochtend of middag daaraan kwijt, en de rest van de dag heb ik op mn dooie gemak wat voor school gedaan O:) . Voor de vakantie niet echt goede cijfers terug gekregen |( . Wel een 7,3 op Nederlands gelukkig! Het is bijna zover meiden, jeetje wat gaat dat snel. Heb ook bijna mijn praktijk examen voor autorijden, echt geen zin in :') . Dat komt ook veel te dichtbij nu.

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 19:42

Netjes van de 7,3 Cheidie! Ik heb binnenkort ook examen voor autorijden, juist echt heel erg zin in :D

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 21:46

Ben je nog niet zenuwachtig? :oo :P

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 09:42

cheidie schreef:

Nee ik heb de tussentijdse toets gedaan en gehaald. Ik weet nu hoe het beetje te werk gaat, maar ik zeg je, je moet je echt geen zorgen maken. Komt allemaal goed. Wanneer moet je?

IlovePuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 17:13

Dan heb je jezelf heel goed verbeterd Sabine! Fijn dat je dan weer voldoende staat :) Wij zijn nog geen examens aan het oefenen. Jij al wel?

Ik heb een hele leuke wintersport gehad!:D We hadden een luxe hotel met erg lekker eten :) Qua weer hebben we de zon niet zo vaak gezien helaas.
Lekker zo'n vakantie Cheidie! De tijd gaat écht snel inderdaad! :oo Leuk dat je al bent begonnen voor je rijbewijs! Wanneer heb je je praktijkexamen?
Leuk Sabine! Wanneer moet jij afrijden?

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:19

Leuk Ilse, waar was je geweest?

Op m'n verjaardag, 14 maart :j

IlovePuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 20:22

Dan zou het halen van je rijbewijs een mooi cadeau zijn! :)) Ik was in Zell am See!

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 21:00

IlovePuk schreef:
Dan zou het halen van je rijbewijs een mooi cadeau zijn! :)) Ik was in Zell am See!

Ja zeker! Zell am See zegt me niks, klinkt wel leuk :')

IlovePuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 10:01

Haha :') Je had er trouwens ook echt mooi uitzicht! We zijn één dag op een gletsjer geweest, dat was ook super mooi! Dan zit je nog hoger dus nog mooier uitzicht. Gelukkig hadden we goed weer, anders valt er niet veel te zien :P

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 16:30

IlovePuk schreef:
Haha :') Je had er trouwens ook echt mooi uitzicht! We zijn één dag op een gletsjer geweest, dat was ook super mooi! Dan zit je nog hoger dus nog mooier uitzicht. Gelukkig hadden we goed weer, anders valt er niet veel te zien :P

Oh gletsjers zijn mooi, willen wij ook nog eens zien.

Over 2 weken begint de toetsweek weer, gaat allemaal zo snel :( Rooster hebben we ook al, niet echt helemaal top maargoed kan der mee door

IlovePuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 18:03

Is dat je laatste toetsweek? Ik heb mijn laatste over 3 weken... Ben je nog dagen vrij? En sluiten je tentamens een beetje aan? Bij ons sluiten tentamens altijd wel op elkaar aan, maar wel met een uurtje pauze ertussen. Ik heb er ook nooit meer dan twee op een dag gelukkig!

Ik heb gisteren het aantal weken geteld. Nog maar 6! Dan begint het leren....
Gaan jullie nog lekker op vakantie daarna? :D

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 18:47

Ja laatste toetsweek, daarna examens. Spannend! Mijn rooster voor de laatste toetsweek; Maandag; Duits en Engels. Dinsdag; Gs. Woensdag; Wiskunde. Donderdag vrij en vrijdag is het goede vrijdag, maandag tweede paasdag dus ook vrij. Dan die dinsdag economie en woensdag bsm. Ik vind het vervelend dat Economie en Bsm pas die week erna zijn... Maargoed is niet anders.

Hoeveel toetsen heb je in totaal Ilse?

Ik ga nog wel op vakantie, sowieso met mijn ouders en later waarschijnlijk nog met een paar vrienden. Jij?

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 22:00

Ik heb volgende week toetsweek en vanaf dan alleen maar examentraining, ik weet niet of dat fijn is of juist niet, want heb nog helemaal geen idee hoe dat gaat en wat mijn rooster dan is... :')

Ik ga direct na de examens met een paar vrienden op vakantie, moeten we alleen nog boeken :') En dan in de zomervakantie nog met mijn ouders waarschijnlijk :) Waar gaan jullie heen op vakantie?

IlovePuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 22:38

Kun je wel nog leren in het weekend ;)
Ik heb 3 mondelingen en van 4 vakken tentamens, dus in totaal 7.

Leuk! Ik ga met een vriendin naar Rhodos :)

Heb je dan helemaal geen les meer danitiapuck? :oo En waar gaan jullie heen?

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 22:44

Oh wat leuk!

Volgens mij hebben wij na de tentamenweek ook alleen nog maar examentrainingen/inloopuren. Lijkt mij niet erg verstandig maargoed..

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:47

Mijn laatste se-week begint pas 30 maart ofso.
Daarna hebben wij ook alleen nog maar examentrainingen. Best fijn vind ik.

IlovePuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 21:49

Opzich ook wel logisch na de laatste tentamenweek, als het goed is heb je dan alle stof voor het examen behandeld! Ik denk dat wij dan ook wel examentrainingen zullen gaan doen. Gaan jullie nog speciaal examentraining volgen via school bij zo'n 'bedrijf'?

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 22:00

Hier over 3 weken de laatste tentamenweek! Daarna hebben we wel nog reguliere lessen voor het nabespreken van toetsen enzo. Daarna externe examentrainingen en dan word het knokken!

Ik ben nu hard aan het oefenen voor de toelatingstest voor de vervolgopleiding waar ik graag heen wil, hopelijk lukt het..

Direct na de examens (de maandag na het laatste examen) stap ik in het vliegtuig om 3 maanden in Hongarije te gaan werken! Een geweldig aanbod, alleen heb ik een probleem als ik een her moet doen. Maar dat is voor latere zorg..

@Ilovepuk, Ik ga scheikunde volgen bij de externe examentraining. Hopelijk kan ik daar flink wat van leren.

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:30

Ik ga na de examens dus heb dan geen les meer :) naar Barcelona
Ik heb komende week laatste toetsweek daarna 1 week 'les' en dan examentraining
Ik volg alleen examentraining op school
Super gaaf Kitlover! Hopelijk geen her!

IlovePuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:34

Wat gaaf zeg! Wat voor werk ga je daar doen?

Leuk naar Barcelona!

Hebben jullie nog een examenstunt?

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 17:18

saabineex schreef:
cheidie schreef:

Nee ik heb de tussentijdse toets gedaan en gehaald. Ik weet nu hoe het beetje te werk gaat, maar ik zeg je, je moet je echt geen zorgen maken. Komt allemaal goed. Wanneer moet je?

Dat is lief! Ik ga mijn best doen. Ik ga de datum niet vertellen (hoe minder mensen het weten, hoe beter), maar over +/- 1,5 week.
Jij moet ook al bijna! Alvast heeeeel veel succes, en een fijne verjaardag alvast Y)(^) . Dubbel feest als je het haalt. *\o/*
Wat is Bsm? :o

IlovePuk,
Klinkt goed je vakantie!
Gaaf zo hoog! Ik geloof graag dat het uitzicht dan echt prachtig is!
Mijn ouders en ik willen wel op vakantie, maar we moeten nog steeds boeken :Y) . Wij willen waarschijnlijk naar Switzerland.

Kitlover,
Spannend en gaaf zeg!

Wij hebben een examenstunt ja.
Verbaasd me echt dat jullie allemaal toetsweken hebben. Wij hebben dat helemaal niet :') .
Ik had vorige week van natuurkunde en scheikunde een praktisch schoolonderzoek. Scheikunde ging opzich wel, heb niet alles goed gedaan maar het viel me echt mee.
En natuurkunde, tja. We moesten drie proeven doen. En alleen de laatste snapte ik. Maar heb daar toch een 5, 7 & 5,5 op gehaald. Dus toch best tevreden. Volgende week een economie, scheikunde en nlt toets. En mijn Engels mondeling.

Klinkt goed alle vakanties!

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 18:25

Ja zou leuk zijn:) BSM is Bewegen Sport en Maatschappij, soort van gym maar dan met theorie en alles wordt strenger gerekend.

Bij ons waren ze bezig met een examenstunt maar heb er verder niks meer van gehoord...

Ah dat zijn toch nette cijfers Cheidie. Succes met de toetsen!

Volgende week zaterdag opendag van de HAN bezoeken, hopelijk kom ik dan verder met mijn keuze..
Voor school heb ik mij al ingeschreven voor 6 examentrainingen, elk vak 1. Daarnaast buiten school nog een twee daagse examentraining voor wiskunde.

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 14:50

Sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar weet iemand die Biologie heeft hoe het zit met specifieke afweer, T/B lymfocyten en de T helper ect? :D