Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Succes nog even allemaal. 
, maar de kans dat ik naar Radboud ga is het grootste.
mingming schreef:Wat ga jij ook al weer doen?

Ik heb 2 cijfers terug van deze week: 9,0 voor mijn Nederlands literatuur mondeling en een 9,3 voor wiskunde
Dus dat gaat lekker tot nu toe.
Imke1998 schreef:Ik zit op dit moment te twijfelen tussen Radboud Nijmegen, Wageningen, Leiden of Utrecht. Imke heeft weer eens keuzestress, maar de kans dat ik naar Radboud ga is het grootste.
Mijn toetsweek begint op 1 april, omdat we eind maart vastenacties enzo hebben. Wel heeft de scheikundedocent ons gerust gesteld dat het CE Scheikunde op onze school vaak beter gemaakt wordt als SE. Als ik mijn 6,8 kan vasthouden, dan hoop ik daar minimaal een 7 van te maken op mijn eindlijst.
Maak me best druk over de examens, op Engels na dan, en ik heb vandaag eindelijk de kans gehad om te beginnen, nu ik die ellendige Duits presentatie achter de rug heb.
) Marrie_L schreef:Imke1998 schreef:Ik zit op dit moment te twijfelen tussen Radboud Nijmegen, Wageningen, Leiden of Utrecht. Imke heeft weer eens keuzestress, maar de kans dat ik naar Radboud ga is het grootste.
Mijn toetsweek begint op 1 april, omdat we eind maart vastenacties enzo hebben. Wel heeft de scheikundedocent ons gerust gesteld dat het CE Scheikunde op onze school vaak beter gemaakt wordt als SE. Als ik mijn 6,8 kan vasthouden, dan hoop ik daar minimaal een 7 van te maken op mijn eindlijst.
Maak me best druk over de examens, op Engels na dan, en ik heb vandaag eindelijk de kans gehad om te beginnen, nu ik die ellendige Duits presentatie achter de rug heb.
Zijn dat dan ook allemaal verschillende studies waar je over twijfelt? (Welke dan?)

Imke1998 schreef:Wel prettig dat je SE al is afgelopen.
Die van mij begint pas over twee weken en verder heb ik nog een Nederlands presentatie en een literatuurdossier om me druk over te maken. Moeten jullie voor de laatste SE week ook alle stof kennen voor de proefwerken? Ik moet scheikunde en wiskunde helemaal en van economie 11 hoofdstukken. Vraag me af waar school denkt dat ik de tijd vandaan kan halen

(al weet ik dat latijn in elk geval nog hoger wordt omdat daar nog een 8,5/9 (precieze cijfer is nog niet bekend) bij moet komen. Nu moet ik alleen voor de toetsweek verder nog even hoog scoren