Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polly schreef:Onze autos rijden 6 dagen per week. Van ma-vrij tussen 7.30 en 21u en op zaterdag tussen 7.30 en 16.30 (instructeurs rijden niet 6 dagen die tijden maar wel elke fulltime instructeur 2 avonden en de zaterdag en die is dan 1 doordeweekse dag vrij). Lesafspraken maak je met je eigen instructeur en ik heb dus tegen mijn leerlingen gezegd dat ik 6dgn (ma-zat) bereikbaar ben tussen 7-20 en op zondag alleen in zéér dringende gevallen die echt niet tot maandag kunnen wachten.
Meestal gaat dat heel goed maar eerlijk is eerlijk ik ben in al die jaren ookal 2x 's nachts gebeld. 1x door een dronken leerling die om 8u moest lessen de volgende ochtend en 1x door een leerling die ziek was en bang was dat ze door de wekker heen zou slapen. Denk dat het overbodig is te zeggen dat ik daar niet zo blij mee was. Leerlingen hebben overigens mijn privé-gsm nummer. Heb een tijdje een apart nummer gehad voor het werk maar 2 telefoons meeslepen ging me een beetje ver. Vind het ook geen enkel probleem dat ze mijn privé nummer hebben en als ik thuis ben en mn agenda bij de hand heb app ik ook meteen terug maar op zondag ben ik ook weleens de hort op
Voor vragen mogen ze ook gewoon appen of mailen die beantwoord ik altijd zo snel mogelijk.
kosseh schreef:Ik kon altijd wel appen. Kreeg antwoord als hij weer kon antwoorden. Maar dat was anders om ook zo. Ik stuurde ook pas iets terug als het me uit kwam.
Als de regel is 24 uur van te voren afwegen en je stuurt op zondag 12 uur een bericht om af te zeggen voor maandag 1 uur vind ik het gewoon kunnne. Je hebt je nou eenmaal aan de regel gehouden.