Elm0 schreef:Goedendag slimme mensen hoe ist?
Ik ga even bijlezen dus tot over een uur haha
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

prachtig vosje

xNK schreef:lina1998 schreef:tandarts is dan weer echt niets voor mij, weet ook niet of da dat wel is, maar dat is wel een van de dingen waar ik naar zou kijken als ik nu moest kiezen
Voor de opleiding voor paardentandarts moet je 4 maanden naar Amerika

lina1998 schreef:wat vind je leuk aan geschiedenis dan?
(serieuze vraag trouwens)
Elm0 schreef:Beeeetje half bijgelezen nu
Amira ik ben je echte naam even vergeten (of heet je ook zo?) maar wat super f*cking poedersuiker voor je .... Ik zou zeggen lekker aan de gesmolten chocola met aardbeien![]()
En Naömi ik ben echt verlieft op je paardjeprachtig vosje
Maar wat stom dat dat is gebeurd zo dichtbij, als iemand aan mijn pony zou komen.....![]()
![]()
Tandarts lijkt mij best gaaf om te worden! Als ik over mijn vrees voor stinkmonden heen kom
Stond in de krant dat je daar ook lekker mee kan verdienen
heel lief van jullie
Heb nog nooit gesmolten chocola met aardbeien gehad, dat ga ik uitproberen 
Kaus schreef:lina1998 schreef:wat vind je leuk aan geschiedenis dan?
(serieuze vraag trouwens)
De verhalen over hoe zulke vreselijke mensen zoals Hitler eigenlijk heel slim waren. En ondanks dat ze verschrikkelijke dingen hebben gedaan heb ik er best bewondering voor hoe hij het allemaal zo voor elkaar gekregen heeft.
maar vind jij het ook leuk om die dingen over boeren en jagers te leren? 
).
Amira_ schreef:Lysanne hahaheel lief van jullie
Heb nog nooit gesmolten chocola met aardbeien gehad, dat ga ik uitproberen
Zijn er hier eigenlijk mensen die al naar school moeten?

EskeGirl schreef:Geschiedenis vind ik altijd erg interessant! Over hoe het ging, enz. Ik hou ook van historische romans.
Ik ben terug gekomen uit Kreta
Straks langs de opa's en oma's. Morgen hardlopen, naar de ortho en naar de ortopeed (lekker druk).
Mijn hond is op zijn vakantieadres gewoon ziek geworden van de heimwee. (kotsen en diarree). Hij is ook al 12... Als mijn broer volgend jaar niet thuis blijft zullen we de hond mee moeten nemen... Dan kunnen we dus niet meer naar Kreta
Wordt het Duitsland ofzo.