Ik lees al een poosje mee, en ik lees nu best veel positieve berichten! Gefeliciteerd allemaal, en succes met de gesprekken!
Dimple schreef:Sinds november geen werk meer. Ben P&O-er, maar heb net 2 jaar als locatiemanager kdv achter de rug wat ook goed is bevallen. Kinderopvang staat alleen allemaal op de kop dus schiet niet op. P&)-ers worden nu als eerst weg-bezuinigd dus zet ook geen zoden aan de dijk. Lastig dus.
Ik kom hier (Drenthe/Groningen) best veel P&O vacatures tegen. Helaas heb ik dat werk nooit gedaan (wel diploma Personeelswerk en Arbeidsvoorziening).
@Mri, ik zou inderdaad telefonisch contact opnemen ipv opnieuw een brief sturen. Heb helaas geen inspiratie voor je dus...succes 
En..dan zal ik mezelf ook even voorstellen. Lees al een poosje mee. Ik ben in mei vorig jaar ziek geworden (borstkanker) ben tussen mijn chemokuren door steeds aan het werk gezet en heb mezelf volgens mij best wel ingezet. In november ben ik weer begonnen met het opbouwen van mijn uren. Per 1 december moest ik een vast contract krijgen...en die heb ik dus niet gekregen. Ik zit nu dus in de ziektewet maar wil heel graag weer aan het werk.
Maarja...moet ik nu tijdens sollicitatie eerlijk zijn over de situatie, ik ben bang dat niemand mij dan nog aan neemt..?