Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikke129

Re: Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 22:32

afgewezen voor inbound(mensen bellen naar jou, voor advies/probleem oplossen) callcenter.. te weinig ervaring. kon wel outbound( mensen opbellen bv voor loterijen).. dat lijkt me dus niets voor mij, ik wil de adviserende kant op en niet commerciele kant, dus helaas.. het heeft nu nog geen haast.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:25

Voor wat voor bedrijf dan?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:33

Ik ga morgen sollicitatie inleveren bij hema :) ze zoeken verkoper medewerkers voor minimaal 12 uur per dag doordeweeks, dus ik ben vandaag langs geweest om te vragen of mijn leeftijd een probleem kan zijn en godzijdank is dat geen enkel probleem.

Maar nu moet ik dus een motivatie van 1 zin schrijven :')

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:34

lifaya schreef:
Ik ga morgen sollicitatie inleveren bij hema :) ze zoeken verkoper medewerkers voor minimaal 12 uur per dag doordeweeks, dus ik ben vandaag langs geweest om te vragen of mijn leeftijd een probleem kan zijn en godzijdank is dat geen enkel probleem.

Ik hou van worst. :D :')

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:36

lifaya schreef:

heb ik ook pas gesolliciteerd
nooit meer wat gehoord -O-

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:37

"werken bij de hema.... das nou echt leuk!"

:') haha lol

Ik wil nu verdikkeme gewoon eens aangenomen worden, dus ookal is het maar de Hema, wil toch een goede motivatie opschrijven waardoor ik ze toch al iets meer naar me toe trek. Maar hoe doe je dat met 1 zin :S Ik kan wel zeggen waar ik naar op zoek ben in een bedrijf, maar of dat ze aanspreekt is een tweede :') ik kan ook wel vertellen wat ik ze te bieden heb, maar of dat een motivatie is weet ik niet. En ik kan natuurlijk zeggen wat ik zo leuk vind aan de hema, maar hoe doe je dat zo netjes mogelijk? :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:37

Mar_Nimbus schreef:
lifaya schreef:

online of langs gegaan?

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:38

Een spontane persoonlijkheid & een klantvriendelijk karakter, dát is hoe ik mezelf zou omschrijven en na 't lezen van de aangeboden functieomschrijving maakt mij dit dé geschikte persoon voor de functie die u aanbiedt.
:7 :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:39

Zo slecht klinkt dat nog niet Ier :)) twijfel alleen of ik dit op die 2 regeltjes geschreven krijg _O- mijn handschrift kennende :))

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:40

Ik heb ook een tijd in dit topic gepost en ik zie helaas nog een aantal bekende koppen hier posten.
Sterkte dames!! Wilde ik even zeggen :)

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:41

lifaya schreef:
Zo slecht klinkt dat nog niet Ier :)) twijfel alleen of ik dit op die 2 regeltjes geschreven krijg _O- mijn handschrift kennende :))

Oefenen eerst op 'n ander blaadje & daarna in inieminiehandschrift het opschrijven. _O- Of gewoon vragen of je moeder/vader/broertje/vriendinnen het kunnen doen voor je. _O-

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:42

of ik print het uit en plak het er op :))

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:42

:D Problem solved!
Doet me denken aan de middelbare school, waar wel is een spiekbriefje werd gemaakt door dingen onder de kopieermachine te leggen en dat ding in te stellen op 50% ofzo. _O-
Laatst bijgewerkt door Ier op 22-10-12 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:45

Mar_Nimbus schreef:
lifaya schreef:

+1 .. online sollicitatie..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:54

je kan beter langs gaan :) weet je meteen of ze meer sollicitanten hebben en online is het niet up to date

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 05:16

lifaya schreef:
Ik wil nu verdikkeme gewoon eens aangenomen worden, dus ook al is het maar de Hema, wil toch een goede motivatie opschrijven waardoor ik ze toch al iets meer naar me toe trek.

Sorry maar dat vind ik eerlijk gezegd een beetje een rare zin. De Hema is een superleuk bedrijf en ik heb er 8 jaar met veel plezier gewerkt. Had super leuke en gezellige collega's en de de meeste klanten waren ook leuk. Ik had er nooit weg moeten gaan maar ja, terug kan helaas niet meer. Met schoonmaken ben ik een stap omlaag gegaan. De Hema staat goed aangeschreven met goede producten voor een goede prijs. Ik schaam mij nu als mensen vragen wat ik doe en ik antwoord met 'schoonmaken'. Kreeg op de Hema altijd positieve reactie. Begrijp mij niet verkeerd, schoonmaken brengt brood op de plank en het is ook gewoon werk maar De Hema was een stuk leuker.

ikke129

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 09:20

stef schreef:
Voor wat voor bedrijf dan?

was een callcenter in de polder.. zou mooi bij mijn toekomstige woonplaats zijn, te mooi om waar te zijn.. we zoeken verder, omgeving emmeloord, kampen, zwolle..

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 09:27

Oh balen zeg ikke... :\

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 09:29

@Bella: ik snap je wel, maar ik snap ook dat als je een opleiding in een andere richting hebt, dat je het zo omschrijft als 'al is het maar Hema'.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 09:38

Wie zou er eens naar mijn CV willen kijken? Hoe die qua indeling e.d. is?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 09:40

Bellatrix schreef:
lifaya schreef:
Ik wil nu verdikkeme gewoon eens aangenomen worden, dus ook al is het maar de Hema, wil toch een goede motivatie opschrijven waardoor ik ze toch al iets meer naar me toe trek.

Sorry maar dat vind ik eerlijk gezegd een beetje een rare zin. De Hema is een superleuk bedrijf en ik heb er 8 jaar met veel plezier gewerkt. Had super leuke en gezellige collega's en de de meeste klanten waren ook leuk. Ik had er nooit weg moeten gaan maar ja, terug kan helaas niet meer. Met schoonmaken ben ik een stap omlaag gegaan. De Hema staat goed aangeschreven met goede producten voor een goede prijs. Ik schaam mij nu als mensen vragen wat ik doe en ik antwoord met 'schoonmaken'. Kreeg op de Hema altijd positieve reactie. Begrijp mij niet verkeerd, schoonmaken brengt brood op de plank en het is ook gewoon werk maar De Hema was een stuk leuker.

Dit schreef ik omdat iemand in een ander topic zei dat iedereen daar word aangenomen omdat het maar hema is :) zo zie ik het niet ;) Daarom wil ik juist bij de hema solliciteren :) ookal sluit het compleet niet aan bij mijn diploma

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 09:51

Ja!! gesprek volgende week vrijdag *\o/* Ben zo blij! :D
Hoop echt dat het wat wordt :j

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 09:56

SuSem, je mag hem wel naar mij doorsturen hoor :j

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 11:41

SuSem schreef:
Wie zou er eens naar mijn CV willen kijken? Hoe die qua indeling e.d. is?

Stuur maar door als je wil :)

Lifaya; succes bij de Hema :)

Ik kreeg net een verzoek of ik volgende week wou werken, tuurlijk :j stond dat ze een week vrij wou, maar ik kreeg data doorgeven voor 2 week :? Nou ja even navragen haha. 2 week verdient namelijk wel lekker :D

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 12:35

Bellatrix schreef:
lifaya schreef:

Ik heb er trauma's van van bij de hema werken.
Mijn eerste baantje en ijn chef had de pi.k op mij....niet echt leuk. Gelukkig waren er meer mensen die met haar niet door een deur konden toen. Pff wat een vreselijk wijf was dat zeg.
Toevallig hadden mijn reintegratie coach en ik het er vanmorgen nog over want zij had ook jaren bij de hema gewerkt omdat haar vader daar een functie had.

Afwijzing vanmorgen voor de asbest analist.