Maar ik denk dat je haar naam anders uitspreekt dan de mijne Ben nog nooit iemand anders tegen gekomen die Deirdre heet en je t dan ook precies t zelfde uitspreekt Vaak doen ze zo een raar dingetje bij die ei dus dat het deeeerdre word
Godnondendju, ik word oud! Net les gegeven met mijn shetlander, singel hem aan en 't schiet in mijn rug Kan nu enkel rechtop zitten (Wel goed voor het paardrijden! )
Aaah dat is zo vervelend als je last hebt van je rug.
Lisa1207
Geplaatst: 23-07-12 14:03
Hey allemaal,
Ben een beetje laat maar stel mezelf toch maar even voor. Ik ben Lisa en ga na de zomer ook hbo paardensport in Deurne doen Nou ja als de intake goed verloopt, want die heb ik pas in Augustus. Gaan jullie allemaal hbo paardensport doen ?
Jaa! weet je al in welke klas je komt? er was hier iemand die ook de intake nog moest doen en al wist in welke klas ze kwam. Ik ga ook hbo doen volgend jaar
Dat hoop ik dan maar Ik zit in klas 51S, en voor de kennismakingsdag in groep D12 geloof ik. Heb de intake 21 augustus, en ik moet geloof ik een filmpje maken want er staat niks over rijden bij. Moet ook nog kleding en boeken kopen, ik heb alle paarden spullen. Alleen weet ik niet wat voor een bit ik moet kopen want ik neem een huurpaard. Wel leuk dat je hier alvast een beeje kennis kan maken
Ik moest wel een video meenemen! als er in je brief staat dat je het mee moet nemen hoef je niet te rijden, maar alleen dat filmpje te laten zien. Die kijken hun dan als jij je digitale test doet en dan heb je daarna gesprekje en ben je klaar