Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
joyce2 schreef:Op zich zou het niet zo'n probleem zijn, als ik goed mijn brood kon verdienen met de shop. Maar het begint nu net een klein beetje zelfvoorzienend te worden (hoef dus niet meer elke keer mijn spaargeld erin te pompen) en ik hou dus nog niets over. Ik moet nu heel kritisch kijken waar ik mijn geld aan uitgeef. Ga ik op een grote beurs/groot evenement staan, dan betekend dat ten eerste dat ik er wel weer spaargeld in moet gaan pompen en ten tweede dat ik dus een hele tijd geen nieuwe spullen in kan kopen. Dan moet het gewoon gegarandeerd een geweldig resultaat geven en dat kan je van tevoren helaas niet inschatten. Dat soort dingen zijn dus een te grote gok voor mij op dit moment. Tenzij de prijzen dus laag zijn, dan durf ik die gok wel te wagen.
joyce2 schreef:Tnxx voor de uitleg LHO! Ga daar m'n website mannetje toch maar eens even over spreken. Die op FOK vond ik trouwens wel goed en duidelijk, moest er stiekem zelfs wel een beetje om lachen. Die van uitzendinggemist.nl heb ik net even bekeken, dat is wat minder opvallend, maar denk dat ik zelf dan toch eerder voor de FOK aanpak zou kiezen. Gewoon 1x heel duidelijk, mensen hoeven maar 1x te klikken en klaar.