Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xManon_

Re: Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 17:04

Hé Lynn, wat doe jij zo op een dag op die gehandicaptenmanege?
Ik zoek een nieuwe stage en dat leek me mss wel leuk. :P

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 17:32

Ik ga hoe overleef ik...? op uitzending gemist kijken :P

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 17:34

Omg neee :')

Hierzo komen er een soort miniscule sneeuwvlokjes uit de lucht! :oo

Zo nu even lezen over vibrations :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 17:45

xManon_ schreef:
Hé Lynn, wat doe jij zo op een dag op die gehandicaptenmanege?
Ik zoek een nieuwe stage en dat leek me mss wel leuk. :P

Uitmesten, poetsen, zadelen (zijn 9 van de 10 x geen gewone zadels maar allerlei verschillende dekjes en ander soort zadels en singels enzo) , paard tussen de opstapbrug begeleiden, ruiter helpen met opstappen, naast de ruiter lopen of paard begeleiden tijdens de les, na de les paard afzadelen en dekens opdoen (nu in de winter) en verder de nodige klusjes zoals vegen en soms schoonmaken oid, als er geen les is of als je niet mee hoeft te lopen xD
Soms met paarden wandelen. Dat moeten wij vooral omdat er 2 paarden zijn die last van hun benen hebben en daarna gekoeld moeten worden (met coolpacks).
Het zou wel een erg leuke stageplek zijn! Er lopen hier ook stagaires van dierhouderij, of paardenhouderij ofzow. Die kunnen hier ook opdrachten uitvoeren zoals vlechten en scheren enzo (en nog veel meer).

Afbeelding
Voorbeeld van zo'n apart 'zadel' met klittenband-blokken, Deze werd vanmiddag gebruikt om de ruiter in positie te houden xD
Heet ook wel een Ranitz-zadel

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 18:03

Nooooo de roosters zijn bekend (staan tijdelijk op andere locatie omdat roostersite eruit ligt) en ik heb zown verschrikkelijke vent voor Engels :') Bah dit ga ik niet overleven :') Heb em 1 keer in een vakantieperiode als invaller gehad. Pfff waaaroomm xD Hijs eng. :P

Op vrijdag tot half 3 les := dan ben k kwart voor 3 thuis (op mn kamer), moet dan nog koffer en spullen in orde maken en schoonmaken.... en dan nog naar huis :') Wordt wel erg laat dan iedere x!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 18:12

Woeoeoeoeeeee ik mag op sollicitatie komen voor vestigingsmedewerker van het bijlesbureau waar ik werk :D Woeoe ik hoop zo dat ze mij uitkiezen!! Het is echt de perfecte baan voor mij :P veel administratief werk, intakegesprekje hier en daar, en vooral: vanuit huis werken! Dat is dus echt perfect, ik ben namelijk een chronische laatkomer.
Nog tips? :=

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 18:14

Wat leuk! :D Ik duim voor je! xD
Heb zelf ff geen tips xD

Iig goed denken over je sterke en zwakke punten waar je nog aan wilt gaan werken enzo xD
Dat wordt standaard gevraagd!
Ik moet donderdag ook naar een sollicitatie (voor stage) O:) dan krijg ik dat allemaal ook xD

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 18:21

pfffttt, ik ben klaar. Ik heb er welgeteld van 13:30 tot 17:00 over gedaan om 2 posters in elkaar te zetten maar ik heb het idee dat ze wel goed zijn. Hoop dat dit op z'n minst een voldoende word.

deel 1: De engels essay heb ik denk ik gehaald
deel 2: multiple gok test, posters en deurne heb ik de 1ste 2 denk ik wel gehaald.

Morgen naar deurne en hoop zo dat ik daar een pass (pass or fail). Dan zou ik namelijk de periode gehaald kunnen hebben. (en m'n 1ste 15 studiepunten binnen gehaald)

donderdag herkansing van m'n intervieuw van de vorige periode. Als dat lukt dan heb ik ook van de 1ste periode 15 punten. Dat zou betekenen dat ik er nog 10 moet om het jaar te halen.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 18:30

Ik heb nog maar 3 punten volgends mij :=

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 18:35

Ik heb nog geen enkel punt gehaald dit jaar *\o/* Nu heb ik ook nog maar 3 toetsen gehad dus dat is ergens niet heel erg op zich :=
Project weet ik nog niet. Tentamen van vandaag ging trouwens super +:)+ Het begon om 14:00, om 15:00 was ik klaar met klad uitwerkingen en om 15:45 had ik alles gecontroleerd en netjes op het invulblad geschreven :) Toen waren er nog maar 5 mensen weg ofzo.. Was deels MC dus dat wil ik altijd wel erg zorgvuldig doen := , je hebt dan heel snel dat je bijv. bij vraag 4 ziet dat a goed is en dat per ongeluk bij 5 invult ofzo.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 18:43

oohwjaah meerkeuze is stom :') ik gok altijd verkeerd!
En indd, vorig jaar hadden we meerkeuze toetsen van 240 vragen en dan heb je ook snel dat je perongelijk een vraag overslaat, of dat je bewust een vraag overslaat maar de vraag daarna bij de verkeerde invult :=

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 18:46

Oke thanks voor de informatie Lynn :D

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 18:54

Alstu! :P

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 18:58

KLAAAAAAAAAAAR *\o/* Of naja, er moet nog wel het één en ander aan bijgeschaaft worden maar de woorden staan in ieder geval op papier. Morgenochtend dus laatste check, dan op naar de UB kijken of ik dat nieuwe printersysteem ga begrijpen en dan uitprinten en inleveren. En oja, ik moet ook nog al me boeken inleveren... https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/421743_337461229618734_100000645784068_1088546_1180238474_n.jpg nog geen idee hoe ik dat ga doen en of ik dat ga overleven als het gaat sneeuwen vriezen. :P

Nu lekker snel couscous salade in elkaar flansen en dan over een uurtje werken.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 19:00

Okee wtf heb jij voor boeken :') Jij zit op de uni toch? Lool.
Kan je het niet in 2 shifts doen :)

Ik ga maar eens lekker pasta maken :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:03

Wij gaan spruiten eten :') Mn moeder ging ze iig doppen _O- pff

Ff teruggezocht wat voor opleiding _Mara_ doet, maar das dus geschiedenis _O- (al denk ik dat niet alles studieboeken zijn, want Harry Potter zit er ook tussen :+ ) hahah zijn wel alsnog behoorlijk wat boeken!! Wij hadden dit jaar maar 2 boeken :wow:

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:17

Haha ja ik doe uni en ja ik heb een essay geschreven over Harry Potter. :Y) In hoeverre we Harry Potter tot een Klassiek epos kunnen rekenen. Ben alleen nog steeds niet echt uit mijn antwoord op mijn onderzoeksvraag. :') Heb nu iets in de trant van; ja het voldoet aan heleboel elementen MAAR het blijft gewoon een kinderboek. Maar ik kan het gewoon even neit goed verwoorden.. misschien morgen een betere ingeving.

En in shifts zou kunnen ja, ware het niet dat ze echt morgen ingeleverd moeten worden omdat ik anders een boete krijg. Heb ze al tot het max verlengt. :P Denk een rugtas volstauwen en dan maar een boodschappentas mee ofzo. :')

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:10

Zo dat is een hele stapel! En knap zeg weer een essay in één dag!
Fijn dat je tentamen zo goed ging Margrathea!

Hier net gegeten, heerlijke spaghetti met salade. Vaatwasser draait, keuken is weer aan kant en er zit een heerlijke kruidcake in de oven..

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:37

Nou, het eerste laagje sneeuw ligt er hoor :') pff xD De straat en auto's zijn wit.
Gelukkig hoef k niet meer met de fiets de deur uit. Dat vind k altijd zo link, met een klein laagje sneeuw gaan fietsen := want dat wordt heel snel spekglad!!
Toch blij dat ik vandaag toch eraan heb gewaagd om de kou weer in te gaan om de bibliotheek-boeken weg te brengen :j

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 21:07

Ja uhh Mara je had ze ook vandaag al weg kunnen brengen :P op weg naar je werk ofzo.

Dankje Phylos :D Zo maar weer eens kijken of er al uitwerkingen op blackboard staan, vind het altijd wel fijn om te weten of er al dan niet epische faal plaats heeft gevonden :D

Ga niet sporten vanavond denk ik. Geen zin := Toch maar een fitnesskaart gaan halen denk ik, daar had ik nu wel zin in gehad ^^

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:12

haha geen zin in sporten, wat is dat nou weer := :')
Zul je net zien, heb ik me eindelijk voorgenomen om in Arnhem vaak te gaan wandelen, gaat het vriezen, sneeuwen en wordt het glad en ijskoud , waardoor ik alsnog niet kan _O-
Ik blij dat ik deze week niet in Arnhem ben, daar wordt het -11 graden :oo

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 21:21

Ghehe :D

Tja ik voel me vaak zo awkward bij jiu jitsu training. Kan nog niet eens goed rollen := en ik weet niet of ik dat vorige week uit had gelegd maar er zitten echt een paar bruten in mijn training. Niet cool. Eigenlijk moet ik daar ook gewoon mee naar de docent (je hoort in de training netjes om te gaan met elkaar ) maar daar ben ik te laf voor :+ Zeker omdat ik een meisje ben. Dalijk is het zo van 'ohh het meisje kan het weer niet'
Ga volgende week misschien naar de dinsdag, dan ga ik paardrijden op maandag. Geloof dat de leuke mensen van de maandag ook op dinsdag trainen dus dat is tof :D

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:36

das wel balen dan! Dan zou je indd kunnen vragen of je bij een andere dag kan.
Wel handig als je jezelf kunt verdedigen :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 22:36

1234 schreef:
das wel balen dan! Dan zou je indd kunnen vragen of je bij een andere dag kan.
Wel handig als je jezelf kunt verdedigen :')

:)
Ja dat is het idee van jiu jitsu, jezelf verdedigen :') maar als je op straat iemands aanval afweert + aanvaller controleert hoef je het daarna niet nog een keer te doen, terwijl in de training moet je het meerdere keren achter elkaar doen/oefenen. Dus dan is het wel handig als je tegenstander dan niet helemaal in de kreukels ligt :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:38

whahaha :)) Indd :')