Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowgirl schreef:Terug van de arts.
Verteld wat er aan de hand is maar voor haar geen reden om thuis te blijven. Voor mij ook niet want ik had al besloten maandag maar weer aan het werk te gaan. Of ik me nou thuis poedersuiker voel of daar dat maakt ook geen reet uit.
Ik heb gezegd dat ik ontzettend moe ben, geen fut meer heb, bijna loop te kotsen van alle afwijzingen, niet normaal meer een gesprek kan voeren, geen beslissingen meer kan nemen, ik gek word van de druk die momenteel bij me ligt en dat ik snak naar een beetje stabiel leven.
Ik weet dat ik niet kan blijven waar ik nu zit maar als dat wel kon voor een half jaar of een jaar dan ben ik er wel weer. Dan komen de ideeen ook wel en krijg ik ook wel weer puf om te solliciteren.
Dit zou ze door geven aan mijn reintegratie consulent...nou lekker boeiend want daar gaat toch niks uitkomen.
Maandag eerst naar de huisarts en dan maar weer naar psych. Want ik weet gewoon niet meer waar ik de energie vandaan moet halen. Ik heb de auto weer terug gebracht naar mijn broer...voel me niet capabel om te rijden. Eergister ging het soms maar net goed . Dat ik mezelf te pletter rijd...nou ja jammer dan maar wil geen anderen mee nemen. Dus maar weer op het fietsje.
nektosha schreef:Cowgirl:![]()
Babsiej: al zin om te beginnen? Contract getekend en andere bedrijf afgezegd?
Hier iemand nog suggesties?
Ik heb Pabo-diploma en pedagogiek.
Wil niet terug het reguliere onderwijs in.
Heb ervaring kinderopvang en zorgboerderij.
Waar kan ik nog meer solliciteren? Heb voor mijn gevoel al zoveel gehad en net zoveel afwijzingen overigens.
Is in regio Rotterdam.
iemand nog heldere ideeën?
Waar kan ik nog meer solliciteren? Heb voor mijn gevoel al zoveel gehad en net zoveel afwijzingen overigens.
Is in regio Rotterdam.
Is in regio Rotterdam.