Die doelgroep doel ik ook op inderdaad

Helaas liep dit weekend heel anders als gepland, dus niet kunnen doen wat ik wilde doen (flink researchen) dus daar ga ik deze week maar eens naar kijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
holly schreef:Gezellig Joyce. We zijn dus met zijn alle welkom? Uh waar ligt Sinderen? En wat kost het?
Maar als afsluiting van de fotovakschool, hoort dit dan nog ergens bij ofzo? Soort van examen iets ofzo?
Heee Valeria. Idd effies geleden, maar betekend dat dan voor jou ook dat geen nieuws, goed nieuws heeft betekend? Ofwel, hoe is het met jou en je onderneming?
kay27 schreef:Prachtige flyer Joyce, als ik iets dichterbij woonde zou ik zeker een kijkje komen nemen, want het onderwerp spreekt me erg aan!
Ik ben uit de naam (namen)! Over een uurtje afspraak bij de kvk, als alles vast ligt dan horen jullie vanavond hoe mijn bedrijf heet.Ik ben helemaal blij, vooral ook met de combinatie.
kay27 schreef:Ik wil bij interesse wel een workshop organiseren: bijv. je doel in beeld: een affirmatie uitwerken van dat wat je met je bedrijf wil bereiken. Wat is je uiteindelijke doel en zet dat in beeld.
Een workshop van ca 2-3 uur over het doel/de doelen die je wil bereiken met je onderneming (zakelijk, persoonlijk, emotioneel etc) en dat omzetten in een concreet beeld. Affirmaties zijn een zeer sterk middel om datgene wat je wenst concreet te maken en daarmee uiteindelijk tot werkelijkheid te maken. Ik help je je 'vage' doelen/wensen/dromen om te zetten naar een haalbaar beeld.
Citaat:1. Paan: Beide data geen probleem: Putten.
2. Mariska (11AFotograaf): 4 juni geen probleem, 18 juni tot 14.00 uur mogelijk. Woonplaats Den Dungen
3. Kay27: beide data geen probleem: omg. Arnhem/Nijmegen
4. Joyce/Yucca: 4 juni niet, 18 juni wel, Ulft (Gld)
5. Ciska/Cissy, 4 juni niet, 18 juni wel, omg Vianen utr
6.
7.
8.
9.
10.