Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xingridx

Re: Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 20:16

Cissy, dat weet ik, ik ben vorig jaar nog bij je geweest om te kijken bij Max en Freya, haha!
Die doelgroep doel ik ook op inderdaad :j

Helaas liep dit weekend heel anders als gepland, dus niet kunnen doen wat ik wilde doen (flink researchen) dus daar ga ik deze week maar eens naar kijken :j

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 20:19

11A, ik las het al op je Twitter, leuk hoor!

Iets is beter dan niets Joyce!

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 20:37

Leuk die voorproefjes Mariska. Mochten jullie de bruidsparen zelf in houdingen/poses zetten of werd dat voor jullie gedaan?

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 11:04

We werkte in groepjes van 4 fotografen per bruidspaar. Meestal deden we dan om de beurt of zo het bruidspaar poseren of als iemand een leuk idee had werd dat doorgevoerd. Maar we hebben ook geoefend met het bruidspaar zelf laten bewegen. Zijn hele leuke foto's geworden en ook echter!!
Het was voornamelijk een workshop voor het opbouwen van je portfolio!!

Fijn dat het bij iedereen zo druk is!!

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 11:10

Ik ben heel benieuwd Mariska.
Je zou me trouwens nog iets laten zien voor overleg. Ben ook heel benieuwd naar voor en na de workshop.

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 14:04

11a fotograaf leuk zoin workshop!! waar kan ik dta vinden lijkt me eens leuk om te doen:)

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 18:02

De workshop die ik gevolgd heb, was gegeven door Simone Janssen: http://www.studio-simone.nl/Workshops.html 16 oktober heeft ze nog plaatsen over!
Ik weet niet of er andere fotografen zijn die deze workshop met dit concept geven...

@Hilda: Klopt, ga ik nog doen! Heb er vrijdag niet veel meer mee gedaan en sindsdien geen tijd gehad!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 21:41

Zo, ik vind het hoog nodig om m'n website sterk te verbeteren. Ik heb zoveel in m'n hoofd zitten, het is zóveel werk. En dat uitgerekend op een dag dat ik een werkdag voor m'n werkgever heb gehad van 8 tot 8. Maar heel even voor me uitschuiven dus.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 21:53

Jeetje, lekkere lange dag! Ik zou ook ff lekker met de pootjes omhoog gaan!

Wat wil je zoal gaan veranderen? Lijkt me overigens wel lekker om dat allemaal zelf te kunnen doen, om niet afhankelijk te zijn van een student ;)

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 21:55

Pff, ik kan eigenlijk geen computer meer zien, ga zo maar eens naar bed.

Ik wil alle teksten aanpassen, alle foto's opnieuw plaatsen, enz., maar vooral in dat laatste gaat erg veel tijd zitten.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 12:00

Ik kom ook weer eens binnen vallen, ben veel te druk om overal op te reageren, maar als ondernemer is dat eigenlijk wel goed, toch?!

Georgette, een website bijwerken/veranderen is inderdaad zoveel werk. Ik kom niet eens toe aan af en toe een blog te schrijven...of nieuwe foto's te plaatsen.

Voor diegene die interesse hebben:

Afbeelding

Valeria

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 12:13

Jeetje door alle drukte een tijd niet kunnen reageren, alweer een heel nieuw topic!
hoe gaat het met jullie allen?

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 12:21

Gezellig Joyce. We zijn dus met zijn alle welkom? Uh waar ligt Sinderen? En wat kost het?
Maar als afsluiting van de fotovakschool, hoort dit dan nog ergens bij ofzo? Soort van examen iets ofzo?

Heee Valeria. Idd effies geleden, maar betekend dat dan voor jou ook dat geen nieuws, goed nieuws heeft betekend? Ofwel, hoe is het met jou en je onderneming?

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 12:26

Haha jullie mogen inderdaad gezellig komen :D Sinderen ligt in de Achterhoek, dus wel een beetje een 'uithoek' voor me meeste denk ik. Kost niets hoor, de expositie is altijd vrij te bezoeken....

Deze expositie gebruik ik inderdaad ook als eindexamen voor de FVS...

Valeria

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 14:14

holly schreef:
Gezellig Joyce. We zijn dus met zijn alle welkom? Uh waar ligt Sinderen? En wat kost het?
Maar als afsluiting van de fotovakschool, hoort dit dan nog ergens bij ofzo? Soort van examen iets ofzo?

Heee Valeria. Idd effies geleden, maar betekend dat dan voor jou ook dat geen nieuws, goed nieuws heeft betekend? Ofwel, hoe is het met jou en je onderneming?

bij ons goed nieuws, Koffie loopt als een trein, in het begin wat opstartissues gehad maar nu het mooie weer er is komt er steeds meer. we zijn nu bezig om de kaart uit te breiden. Hoe gaat het met jou onderneming?

Voor diegenen die me nog niet kennen heb een Koffiehuis in Weener Duitsland geopend op 1 maar 2011

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 14:21

Ik meen dat wij om foto's hadden gevraagd Valeria >;)

:D

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 14:44

Prachtige flyer Joyce, als ik iets dichterbij woonde zou ik zeker een kijkje komen nemen, want het onderwerp spreekt me erg aan! :j

Ik ben uit de naam (namen)! Over een uurtje afspraak bij de kvk, als alles vast ligt dan horen jullie vanavond hoe mijn bedrijf heet. :):) Ik ben helemaal blij, vooral ook met de combinatie.

Valeria

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 15:24

XoNo schreef:
Ik meen dat wij om foto's hadden gevraagd Valeria >;)

:D

Oh Sorry ben het helemaal vergeten in de drukte...
Maar hierbij de foto's:
Voorkant pand
Afbeelding
Bar
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

moet nog even foto's maken met het terras dat we sinds kort hebben maar die houden jullie nog van me tegoed ;)

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 15:41

Ziet er goed uit, Valeria! Heel gezellig aangekleed!!

@Kay: Spannend, ben nu wel echt benieuwd waar je voor gekozen hebt! Veel plezier bij de kvk!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 15:50

Ziet er mooi uit Valeria! :j Ik had er een heel ander beeld van :D Kleiner, knusser...dit is groot en open. Ook mooi hoor, zeker, maar ik had me er iets anders bij voorgesteld :P

Valeria

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 16:03

Oke, en de grootte valt wel mee hoor binnen heb ik 26 zitplaatsen en buiten 28 met eventuele uitbreiding tot 40. en met betrekking de aankleding wouden we het anders dan anders, niet van dat standaard meubelair... Maar leuk dat jullie het leuk vinden!

Valeria

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 16:05

kay27 schreef:
Prachtige flyer Joyce, als ik iets dichterbij woonde zou ik zeker een kijkje komen nemen, want het onderwerp spreekt me erg aan! :j

Ik ben uit de naam (namen)! Over een uurtje afspraak bij de kvk, als alles vast ligt dan horen jullie vanavond hoe mijn bedrijf heet. :):) Ik ben helemaal blij, vooral ook met de combinatie.

Hey Kay wat voor soort bedrijf is het?
(kan zijn dat ik erover heen gelezen heb...) sorry daarvoor

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:29

Ben heel nieuwsgierig naar de naam(en) Kay!

En mooie foto's van je pand Valeria! Lekker fris!

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:57

Mooi pand Valeria!

Mijn namen zijn geworden: Puur Pit (voor het coachingsgebeuren) en Puur Pro (voor de deskundigheidsbevordering). Pro als in relatie tot professional/professioneel dus. Een vriendin van me gaat de logo's voor me maken. Nu kan ik dus los! (Eng!)

Op donderdag 23 juni is er een powerdag in Maarssen, gericht op ondernemende vrouwen. Had me hartstikke leuk geleken, maar helaas kwam ik er pas gisteravond achter en nu kan ik geen vrij meer vragen bij de baas, waar ik die dag voor werk. |( Maar bij deze dus de tip voor anderen die het misschien wel leuk vinden en er ook tijd voor hebben! linkje: powerdag

Hoe is het met onze meeting? Kunnen we iets gaan voorbereiden of sterft het een stille dood? Y;( Ik zal zo nog even de post van eerder een keer herhalen, misschien zijn er toch nog meer gegadigden?

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 20:05

Dit was de opzet:
kay27 schreef:
Ik wil bij interesse wel een workshop organiseren: bijv. je doel in beeld: een affirmatie uitwerken van dat wat je met je bedrijf wil bereiken. Wat is je uiteindelijke doel en zet dat in beeld.

Een workshop van ca 2-3 uur over het doel/de doelen die je wil bereiken met je onderneming (zakelijk, persoonlijk, emotioneel etc) en dat omzetten in een concreet beeld. Affirmaties zijn een zeer sterk middel om datgene wat je wenst concreet te maken en daarmee uiteindelijk tot werkelijkheid te maken. Ik help je je 'vage' doelen/wensen/dromen om te zetten naar een haalbaar beeld.

Citaat:
1. Paan: Beide data geen probleem: Putten.
2. Mariska (11AFotograaf): 4 juni geen probleem, 18 juni tot 14.00 uur mogelijk. Woonplaats Den Dungen
3. Kay27: beide data geen probleem: omg. Arnhem/Nijmegen
4. Joyce/Yucca: 4 juni niet, 18 juni wel, Ulft (Gld)
5. Ciska/Cissy, 4 juni niet, 18 juni wel, omg Vianen utr
6.
7.
8.
9.
10.