Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NieneWiep schreef:Zitten jullie trouwens met computers in de examenzaal? Wij moeten ons examen gewoon in het computerlokaal maken.. Maar dat is wel poedersuiker want daar heb je totaal geen plek voor je examen en je papier om op te schrijven enzo, en alles staat super dicht op elkaar... Hoop dat ze het een beetje veranderen voor het examen.
NieneWiep schreef:Zitten jullie trouwens met computers in de examenzaal? Wij moeten ons examen gewoon in het computerlokaal maken.. Maar dat is wel poedersuiker want daar heb je totaal geen plek voor je examen en je papier om op te schrijven enzo, en alles staat super dicht op elkaar... Hoop dat ze het een beetje veranderen voor het examen.
Chris schreef:NieneWiep schreef:Zitten jullie trouwens met computers in de examenzaal? Wij moeten ons examen gewoon in het computerlokaal maken.. Maar dat is wel poedersuiker want daar heb je totaal geen plek voor je examen en je papier om op te schrijven enzo, en alles staat super dicht op elkaar... Hoop dat ze het een beetje veranderen voor het examen.
Ja dat hebben wij volgens mij ook, súperirritant...
Phylos schreef:Gittekit schreef:Ik ga me zo knullig voelen als ik met een nietmachine loop geheh.
nou ik niet hoordenk dat iedereen hem wil komen lenen. Ik had het gister tijdens het examen al bedacht: Zo ga ik dus géén examens meer maken.
NieneWiep schreef:Phylos schreef:nou die 3 seconden dat dat nieten in beslag neemt lijk me ook geen probleem. En dan mogen andere hem gewoon niet lenen
Ik heb bijgelezen en heb het al gezien over die oordopjes dat dat voor kunst is
Haha, ik schaam me echt voor elk geluidje wat ik maak in die doodstille zaal.
FantasyB schreef:Misschien een beetje voorbarig. Maar ik zat me net te bedenken dat het echt iets voor mij zou zijn om als ze op de diplomauitreiking me naam noemen keihard op me plaat te gaan. Dat is mij ten voeten uit. Misschien toch even aan me oog-voetcoödinatie werken
FantasyB schreef:Misschien een beetje voorbarig. Maar ik zat me net te bedenken dat het echt iets voor mij zou zijn om als ze op de diplomauitreiking me naam noemen keihard op me plaat te gaan. Dat is mij ten voeten uit. Misschien toch even aan me oog-voetcoödinatie werken