[HK] VWO eindexamen 2010 V

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peperkroket

Re: [HK] VWO eindexamen 2010 V

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:21

Hhaha misschien wel, kunst algemeen vind ik eeeeeengggggg. Mensen hellupppppp :+

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:22

Kunst kunnen we wel :D algemene vaardigheden :)

NieneWiep

Chris schreef:
Hhaha misschien wel, kunst algemeen vind ik eeeeeengggggg. Mensen hellupppppp :+

Ik doe met je meeeee. :') Ik heb gewoon totaaaal geen idee van wat ik kan verwachten. En daarom denk ik ook dat het geen zin meer heeft om te leren omdat je toch geen directe kennis nodig hebt. :')

Yannicke

Gelukkig dat ik geen kunst heb.

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:23

Wij hebben ook geen gymnasium op school :)

Peperkroket

Ja dat is ook weer zo, maar ik kan er niet tegen dat ik denk dat ik er te weinig aan gedaan heb :+

NieneWiep

Zitten jullie trouwens met computers in de examenzaal? Wij moeten ons examen gewoon in het computerlokaal maken.. Maar dat is wel poedersuiker want daar heb je totaal geen plek voor je examen en je papier om op te schrijven enzo, en alles staat super dicht op elkaar... Hoop dat ze het een beetje veranderen voor het examen.

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:24

Overal waar ik kijk liggen nog blaadjes van m&o. Even opruimen, anders isj niet goed voor zelfvertrouw

NieneWiep

Chris schreef:
Ja dat is ook weer zo, maar ik kan er niet tegen dat ik denk dat ik er te weinig aan gedaan heb :+

Nee ik ook niet en daarom ga ik dat soort dingen denken, haha. Dat het wel goed komt enzo, en dat ik heel goed dingen kan lúllen en dat ik maar een 3,8 nodig heb. :')

Peperkroket

NieneWiep schreef:
Zitten jullie trouwens met computers in de examenzaal? Wij moeten ons examen gewoon in het computerlokaal maken.. Maar dat is wel poedersuiker want daar heb je totaal geen plek voor je examen en je papier om op te schrijven enzo, en alles staat super dicht op elkaar... Hoop dat ze het een beetje veranderen voor het examen.

Ja dat hebben wij volgens mij ook, súperirritant...

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:26

De latijn klas bij ons, bestaat uit 6 leerlingen :)) Ze hebben wel allemaal een klacht ingediend!

Nee wij hebben geen computers in de zaal. We hebben t eindexamen ook niet op school, omdat die in verbouwing is. We hebben het in een grote wielerbaan. Vreselijke stoelen hebben we trouwens, je krijgt er zo'n last van je rug van :oo
Laatst bijgewerkt door noekje op 18-05-10 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:26

NieneWiep schreef:

Dat hebben wij ook. Alle functies worden uitgeschakeld en je kan alleen nog bij het examen komen. Gelukkig hebben wij wel veel ruimte. Heb ook al 2 m&o toetsen met excel gehad op de comp en dat viel me best mee :)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:29

Chris schreef:
NieneWiep schreef:

Ja dat hebben wij volgens mij ook, súperirritant...

Daar had ik nog niet eens over nagedacht maar wij zitten idd ook in het computer lokaal.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:29

We mogen HAVO ons trouwens niet in laten halen hoor. :')

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:31

NieneWiep schreef:
Chris schreef:
Trouwens, vergeet allemaal je oortjes/koptelefoon niet mee te nemen!

Wij krijgen die op school gelukkig, want dat zou ik sowieso vergeten. :')

uh dit gaat over kunst denk ik :P

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:32

Gittekit schreef:
Ik ga me zo knullig voelen als ik met een nietmachine loop geheh. :P

nou ik niet hoor :P denk dat iedereen hem wil komen lenen. Ik had het gister tijdens het examen al bedacht: Zo ga ik dus géén examens meer maken.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:33

Phylos schreef:
Gittekit schreef:
Ik ga me zo knullig voelen als ik met een nietmachine loop geheh. :P

nou ik niet hoor :P denk dat iedereen hem wil komen lenen. Ik had het gister tijdens het examen al bedacht: Zo ga ik dus géén examens meer maken.

Maar je kunt natuurlijk pas nieten als je je examen hebt en dan moet het helemaal stil zijn. En denk dat ze het wel storend vinden als je dan lekker gaan zitten nieten. :') Want dat maakt best veel geluid als je zo hard door moet drukken zeg maar. :Y) En als dan die nietmachine de hele zaal door gaat...

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:33

Nou misschien moet ik maar eens een van die 4 cdroms met oude examens gaan bekijken die ik heb :Y)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:34

nou die 3 seconden dat dat nieten in beslag neemt lijk me ook geen probleem. En dan mogen andere hem gewoon niet lenen :P
Ik heb bijgelezen en heb het al gezien over die oordopjes dat dat voor kunst is ;)

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:35

Misschien een beetje voorbarig. Maar ik zat me net te bedenken dat het echt iets voor mij zou zijn om als ze op de diplomauitreiking me naam noemen keihard op me plaat te gaan. Dat is mij ten voeten uit. Misschien toch even aan me oog-voetcoödinatie werken :P

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:35

Phylos schreef:
nou die 3 seconden dat dat nieten in beslag neemt lijk me ook geen probleem. En dan mogen andere hem gewoon niet lenen :P
Ik heb bijgelezen en heb het al gezien over die oordopjes dat dat voor kunst is ;)

Haha, ik schaam me echt voor elk geluidje wat ik maak in die doodstille zaal.

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:36

NieneWiep schreef:
Phylos schreef:

Haha, ik schaam me echt voor elk geluidje wat ik maak in die doodstille zaal.

Ik liet vandaag me rekenmachine op tafel kletteren. Schaamde me kapot :P

Anoniem

FantasyB schreef:
Misschien een beetje voorbarig. Maar ik zat me net te bedenken dat het echt iets voor mij zou zijn om als ze op de diplomauitreiking me naam noemen keihard op me plaat te gaan. Dat is mij ten voeten uit. Misschien toch even aan me oog-voetcoödinatie werken :P

Deed iemand bij de diploma uitreiking van mijn zus ook :j Toen ze het podium op liep,.

NieneWiep

FantasyB schreef:

Ach wat maakt het uit! Dan heb je alles toch al achter de rug en kun je op een mooie manier je diploma in ontvangst nemen. Iedereen zal extra hard klappen. :))

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:37

ach zijn wel meer mensen die geluid maken denk ik dan :P