Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FantasyB schreef:Ja, niet normaal
Ik moest ook zo lachen he. Een vriendinnetje van mij heeft een doosje hartslagverlagende pillen gehad van haar oma die bij de apotheek had gedaan alsof ze haar doosje kwijt was geraakt. En dan met de woorden "Voor je examens lieverd!"
Eng. maar schattig.
En over dat andere. Ik ben normaal heel regelmatig. En ik stress er altijd wel over
Lucifer123 schreef:Wat is summa cum laude?
Ik had net bbq op school, was super gezellig. Alleen ik ben ook ziek aan het worden, het heb zo koud!
Iemand die hier in balans heeft als M&O methode? En die een samenvatting daarvan heeft? Onze school heeft ons namelijk niet alle boeken gegeven, hoe moet ik dan de theorie leren..
En, weet iemand een goed voorbeeld van een niche (biologie). Ik weet dat niche een functie van een organisme is maar wat moet ik me daarbij precies voorstellen?
NieneWiep schreef:Wat heb je uiteindelijk gevonden Sullebulle? Wij moeten van de Bespiegeling H. 4 t/m 7 en H. 11 t/m 16.
Isjtar schreef:Lucifer123 schreef:Wat is summa cum laude?
Ik had net bbq op school, was super gezellig. Alleen ik ben ook ziek aan het worden, het heb zo koud!
Iemand die hier in balans heeft als M&O methode? En die een samenvatting daarvan heeft? Onze school heeft ons namelijk niet alle boeken gegeven, hoe moet ik dan de theorie leren..
En, weet iemand een goed voorbeeld van een niche (biologie). Ik weet dat niche een functie van een organisme is maar wat moet ik me daarbij precies voorstellen?
Summa cum laude is, dacht ik, dat je een gemiddelde van een 9 of hoger hebt![]()
Een niche is volgens mij bijvoorbeeld bij een bacterie het verwerken van organisch afval. Ik weet niet of dit een goed voorbeeld is hoor![]()
Vervelend dat iedereen zo ziek aan het worden is! Ff doorbijten vrees ik en warm aankleden en op tijd naar bed gaan