Ik zie het regelmatig bij advertenties staan, maar wat betekend Acquisitie per telefoon eigenlijk

Goldenflower, je zal het absoluut niet willen horen maar zo'n brief kun je beter niet sturen. kom je nog desperate over en ik vind 'm allerminst vriendelijk. Je kunt denk ik beter bellen en op beleefde toon uitleggen dat je dacht dat je baan had ipv nog een 3de gesprek. En eerder kun je het nog beter laten doen.
overigs snap ik het ook niet dat ze nu nog met een 3de gesprek komen als daar eerder niks over is gezegd.
Hij gaf al per mail aan dat hij per telefoon niet te bereiken was, anders had ik ff gebeld ipv mailtje gestuurd.
Maar ik vind niet netjes hoe ze met me omging.
Dan hadden ze duidelijk mogen aangeven dat er misschien 3e gesprek zou komen. Maar nee, de accountant zei dat ik per direct kon komen werken. Hij zei zelf ook dat ik morgen kon komen werken, maar heb gezegd dat ik ff na wilde denken wat ik normaal vind. Ik kan niet alles in mijn eentje beslissen. Nou, na zo'n praatje ga je wel vanzelf denken dat je alleen ja of nee hoeft te zeggen.
)