Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Meliaforever schreef:Heb je niet iets een servicecentrum waar je heen kan met je probleem? Wij hebben dat wel, kan je gewoon met problemen heen gaan.
daisssx schreef:nardxash schreef:Blijkt dus wel weer dat klasse belangrijker zijn dan iemand zijn gezondheid
Ik heb dit ook meegemaakt, in de eerste van het middelbare.. heeft in totaal een jaar geduurd en ben daardoor van vwo naar vmbo-t gezakt..
Scholen zijn zo egoïstisch
mijn moeder gaat er nu ook achter aan want dit kan zo langer niet want gaat wel om mijn gezondheid en ben totaal met je eens dat Scholes egoistisch zijn. Bah nardxash schreef:Serieusmijn moeder gaat er nu ook achter aan want dit kan zo langer niet want gaat wel om mijn gezondheid en ben totaal met je eens dat Scholes egoistisch zijn. Bah
daisssx schreef:Jeetje hoop Dat ze het beter gaan regelen ik hen 2 jaar ook een depressie achter de rug en wil dat niet nog een keer. Maar Wat een Ellen de voot jou ooknardxash schreef:Serieusmijn moeder gaat er nu ook achter aan want dit kan zo langer niet want gaat wel om mijn gezondheid en ben totaal met je eens dat Scholes egoistisch zijn. Bah
Ja echt..
Ben toen in totaal een halfjaar ziek thuis geweest (depressief)
Mijn moeder heeft toen ook met meerdere instanties contact gehad. Ben toen uiteindelijk na heel veel gedoe (veeeel te laat) naar een opvang school gegaan. Maar dit was aan het einde van het schooljaar, dus niks meer kunnen redden.
Ik hoop dat er voor jou meer mogelijkheden zijn, vind het zo slecht geregeld allemaal
Melati_vS schreef:Hoi! Mag ik mij ook melden? Ik ga op de valreep ook nog een opleiding volgen.
Ik heb er nu een tussen jaar op zitten.
Twee weken geleden ingeschreven voor de opleiding onderwijs assistent en morgen mijn eerste schooldag!
Zijn er hier meer mensen die deze opleiding volgen?
Vind het vooral leuk en spannend.
Erg benieuwd naar wat ik kan verwachten
.