En nu?
Ik heb gister een mailtje gekregen dat mijn scriptie onvoldoende is.Snap er niks van, mijn begeleider zei dat het allemaal wel goed kwam en dat het er super uit zag...
Feedback krijg ik nog.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En nu?
Ik heb gister een mailtje gekregen dat mijn scriptie onvoldoende is.Marijkeeee schreef:Herken dat wel Muurp!! dat was bij mij eerst ook. Leek het erg positief en toen opeens moesten er nog wat dingen worden aangepast. Zo gezegd zo gedaan..nu vind ik alleen wel dat het rapport minder mooi is geworden.
Heb afgelopen week het gehele afstudeerdossier aangeleverd en voor de zekerheid de tweede en derde lezer ook alles per mail opgestuurd. Helaas nog niet gehoord. Hoop dat ik volgende week het assessment mag doen.

linoleum schreef:Ja ik moet na deze week nog twee weken stage lopen. Maar morgen heb ik mijn presentatie en eindbeoordeling van de stage. En daarna gaat mijn begeleidster op vakantie. Dus voor haar wilde ik apart wat doen en dan op mijn laatste dag bij het bedrijf taart.
Ik loop wel een rondje door de stad heen van te voren anders.
Doe ik het dan wel.
nu scriptie afschrijven.
maar de (07-07)dinsdags zou ik een update krijgen of ik de (10-07)vrijdag een feedbackgesprek heb of eindassessment kan doen..
ik was super zenuwachtig maar toch een 7,5 voor mijn presentatie.
dus die is klaar. Nu nog alleen paar tentamens en presentatie als allerlaatste doen en dan ook mijn diploma in ontvangst mogen nemen (hoop ik
)