Eerste dag naar school, keiharde regen en lekke band. Naja, wij mogen wel van het terrein af in tussenuren
Verder hebben we de eerste week helaas nog geen kluisjes dus alles mee nemen.. Morgen ook tekendoos, bah. Maar ik mis dus nog 3 uur grieks in mijn rooster. Dat erbij maakt dat ik elke dag tot 4 zit.
Aaawh dat is niet leuk dees En elke dag tot 4 ook niet.. Ik ga vrijdag mn boeken ophalen, dan weet ik ook in welke klas ik zit en hopelijk krijg ik ook mn rooster
Elke dag tot 4 (uur?) is heel k** ja Ben bang dat ik dat ook moet Wij mogen altijd van het terrein af, ook in tussenuren en pauzes Er zit een Spar twee straten verderop, dus tussenuren betekenen meestal: snoepeeehhh
Uhu.. Of er komt een keer achtste bij of zo. Wij hebben nu namelijk 2 uren vrij + een keer 6. Als er dan 3 uur bij komt komt het waarschijnlijk daarbij. Al heb ik dan liever vrijdag 7 en donderdag 8. En helaas dan ook maar donderdag eerste uur vrij eraf of zo..
Ik heb deze week corvee, en ik ben een half uur bezig geweest met vuilnisbakken in de regen! En mijn lieve groepje liet mij ook nog es met vuilniszakken sjouwen. Ik hoop dat het morgen beter gaat.
Wij hebben wel contact met de klas boven ons.. Verder heb ik wel veel vrienden uit hogere klassen die 3/4 jaar ouder zijn. Maar die komen niet van mijn school af.
love_nelzz
Geplaatst: 26-08-14 17:30
Ik meld me ook ff! dit is mijn 2e week btw Ik had dus vandaag schoolfoto En natuurlijk regende het vanochtend, ik zeik nat op school, gelukkig beetje opgedroogt, maar alsnog met nat haar op de foto geweldig en natuuurlijk alweer een enorme hoeveelheid huiswerk, ja waarom ook niet
Hoi love_nellz Welkom Zou je je naam even in het namenlijst willen taggen dan kunnen we je met je naam aanspreken Irritant he huiswerk
Ik moet voor nederlands een verslag maken voor nederlands we hebben een week de tijd onder de mom van jullie hebben zeeen van tijd
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Geplaatst: 26-08-14 17:47
Oh dat is balen Dees! En welkom love_nellz, ik had gisteren mijn schoolfoto! Sta er niet geweldig op *kuch* haha Jammer van de regen. En inderdaad heel veel huiswerk vandaag!
Ik fiets heel vaak alleen naar school, er zit niemand in mijn klas uit hetzelfde dorp en ik heb wel een samenfietsvriendin, maar die zit dus in een andere klas en heeft dus een ander rooster Gelukkig is het maar twintig minuutjes fietsen