melody7 schreef:Ghostattack schreef:
Alleen al het idee dat iemand het verzint om filmpjes van vallend eten op youtube te zetten is geniaal
Die plof op het einde doet het hem
Filmpje is al 2.3M keer bekeken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ghostattack schreef:melody7"
[quote="Ghostattack schreef:
Alleen al het idee dat iemand het verzint om filmpjes van vallend eten op youtube te zetten is geniaal
Filmpje is al 2.3M keer bekeken
[/quote]
Serieus zo vaak? Damn
Morgen zin ik bij de dyslecten (extra tijd
) dan zitten we op computers, ook fijn
Een lokaal is belachelijk! Mette1998 schreef:Hebben jullie ook t examen in een normaal leslokaal gemaakt met 41 anderen?wij moeten dat dus maar dan kan ik mij eeeecht niet concentreren...
)
en dan nog een dyslecten lokaal met computers.. we zijn bij vmbo met 120 en er passen er 90 in een zaal, dus soms zitten er wat bij havo/vwo maar dat is zelden geloof ik.. Mette1998 schreef:Bij ons passen er ook 30 in t lokaal, dus we zitten allemaal op elkaar. Gymzaal is ook examen maar daar mogen wij dus niet.. Heb net een mail gestuurd waarom niet.
Hier moet je zelf drinken en eten meenemen en je mag pas na een uur weg.
Is ook niet veel boeiends aan want we zaten met 20 verspreidt door een gymzaal
steeds 3 tafels ertussen, kwamen ze bij mij nog vragen of ik m'n antwoorden blaadje (met gewoon geschreven tekst) onderop kon leggen
schuin achter mij zat een dyslect, ik schrijf als een groep-3'er omdat m'n pols pijn doet... ja die kan dat lezen
ik sta een 6,5 en voor oefenexamens iig voldoendes.. Ik fiets over 10 min richting school. Succes iedereen!