Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polly schreef:Ja klopt.
Apart dat hij gewoon is weggegaan, ik blijf altijd 10 min wachten, bel een keer aan de deur en evt telefonisch contact zoeken, is iemand er dan nog niet dan gooi ik een briefje in de bus en bereken ik de les door.
rocky_1995 schreef:Dankjulliewel!
Ik heb inderdaad ook weleens gehad, dat een leerling niet thuis was. Gevolg was dat ik gratis 20 minuten langer les had op de kosten van die leerling. Misschien niet leuk voor die leerling, maarja een afspraak is een afspraak. Bij mijn rijschool stond het duidelijk vermeld, dat je minimaal 48 uur van te voren moest afmelden. Anders moest je de les betalen. In dit geval heeft de instructeur wel de leerling meerdere malen gebeld, gesmst, gewhattsappt en zelfs aangebeld. Dan ligt de verantwoording bij de leerling vind ik.
Zertab schreef:Polly schreef:Haha ik heb ook zo'n leerling dan ga ik altijd meteen kijken of ik niet te laat ben lol. De meesten komen buiten zodra ik voorrij.
Jij bent instructrice?
AfricanLady schreef:Ik had vorige week ook les gehad en toen was de volgende leerling niet op komen dagen en had ik anderhalfuur gratis les op die leerling zijn kosten hihi
Hij heeft me gisteravond een watsapp gestuurd waneer ik volgende week les heb.
Zelfs in het weekend hebben we contact.
We hebben een aparte klik haha