Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
lisanne87 schreef:Ik had gister mijn assessment voor rekenen (om jaar 3 af te ronden en mijn LIO in te mogen). Tikt de docent mij op m'n rug: 'volgens mij ben ik jou tegen gekomen op bokt'.ohoh, ik snel nadenken of ik niets raars heb neergezet of iets dergelijks.
Toen kwamen we erop dat dat dit topic moest zijn geweest. Ze had mijn bericht gelezen over mijn visiefilmpje van rekenen, en dacht dat ik dat was. Ik was even van mijn apropos
![]()
Maar ik heb het gehaald
berthe schreef:lisanne87 schreef:Ik had gister mijn assessment voor rekenen (om jaar 3 af te ronden en mijn LIO in te mogen). Tikt de docent mij op m'n rug: 'volgens mij ben ik jou tegen gekomen op bokt'.ohoh, ik snel nadenken of ik niets raars heb neergezet of iets dergelijks.
Toen kwamen we erop dat dat dit topic moest zijn geweest. Ze had mijn bericht gelezen over mijn visiefilmpje van rekenen, en dacht dat ik dat was. Ik was even van mijn apropos
![]()
Maar ik heb het gehaald
Gefeliciteerd
marleen_88 schreef:mayniac_val schreef:Geschiedenis is vet leuk
Als je met een goede methode werkt van deze tijd ben ik dat helemaal met je eens.
Echter is onze methode uit het jaar 89.![]()
Allemaal achterhaalde meuk, onbegrijpelijk en de 'walkman' was toen hip, kun je nagaan.
mayniac_val schreef:marleen_88 schreef:
Als je met een goede methode werkt van deze tijd ben ik dat helemaal met je eens.
Allemaal achterhaalde meuk, onbegrijpelijk en de 'walkman' was toen hip, kun je nagaan.
Lekker zonder methode aan de slag joh, doe ik ook vaak! Onderwerpen als leidraad gebruik en hupsakee!
Blue_Eyes schreef:marleen_88 schreef:Als je met een goede methode werkt van deze tijd ben ik dat helemaal met je eens.
Dat is al een geschiedkundig monument op zich