Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:ik wil wel helpen!
ruitje wat doe jij hier, je had toch niet zo lang geleden werk gevonden...
Joolien schreef:Dan vind ik rechtsonder het beste. Vind deze het meest professioneel.
Kriel schreef:Joolien schreef:Dan vind ik rechtsonder het beste. Vind deze het meest professioneel.
Wat vind jij professioneel?
Ik heb het idee dat de term professioneel vaak nog een beetje als 'ouderwets' en traditioneel wordt gezien.
De tijd van mantelpakjes en hoge boorden is al lang voorbij.
Ik zie graag een vlot iemand met een stralend gezichtje, die duidelijk lekker in haar/zijn vel zit.
Ik krijg jeuk van stropdassen
Kriel schreef:Joolien schreef:Dan vind ik rechtsonder het beste. Vind deze het meest professioneel.
Wat vind jij professioneel?
Ik heb het idee dat de term professioneel vaak nog een beetje als 'ouderwets' en traditioneel wordt gezien.
De tijd van mantelpakjes en hoge boorden is al lang voorbij.
Ik zie graag een vlot iemand met een stralend gezichtje, die duidelijk lekker in haar/zijn vel zit.
Ik krijg jeuk van stropdassen
pjer schreef:Om toch nog even over die kleding te hebben: Ik zoek een kantoorbaan in de IT (applicatiebeheer)
Tijdens het werk loopt iedereen altijd in spijkerbroek en tshirt..
tijdens mijn sollicitaties in het verleden ging ik in een krijtstreep broek, witte bloes en krijtstreep vestje. En ooh wat voel ik me daar ellendig in.. (even voor het beeld ik heb maar 54) het staat super netjes hoor, maar ik kan niet lekker zitten en zit altijd aan de kleren te plukken. Meestal kleed ik me buiten op de parkeerplaats al weer half om (andere schoenen, vest uit, fleece aan). Dus daar ben ik nu wel klaar mee. Ik heb deze keer besloten om in een nieuwe! zwarte spijkerbroek te gaan met een net rood of wit tshirt en een mooi net zwart vest of jastje van tricot. daar kan ik me in bewegen en dat het dan minder net is.. tja...
Het is met mijn maat ook mega moeilijk om een mooie broek te vinden, want het meerendeel van mijn omvang zit op mijn bovenbenen. Dus die nette broek met rechte pijpen fladdert onder de knie een beetje in de rondte..![]()
En zoals gezegd tijdens het werk loopt iedereen in zijn oude kloffie, ok tenzij je op bezoek moet bij klanten of leveranciers dan trek ik iets nets aan, maar dat is echt bijna nooit.