Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikke129

Re: Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:20

jammer dat die vacature in amsterdam tijdelijk is..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:29

denise04 schreef:
Dat hád ik Cayenne.... Tot mijn contract niet verlengd werd ;(

Balen zeg :\

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:33

Alfi2010 schreef:
Zijn hier nog mensen die een parttime baan zoeken in de dierverzorging/paarden?
Bij gebleken geschiktheid mogelijkheid tot uitbreiding naar fulltime in de toekomst (waarschijnlijk vanaf juni 2013)
We zoeken iemand voor zaterdag en eventueel de maandag of de woensdag (en in de vakanties/bij ziekte ook op andere dagen), in ons dierenpension/kinderboerderij/dierenartsenpraktijk met o.a. 9 paarden/ponies en 3 ezels aan de rand van Amsterdam-noord.
Diploma dierverzorging of vergelijkbaar diploma (paraveterinair, paardenhouderij, instructrice) is vereist, ervaring met paarden gewenst.
Laat maar horen!

Als deze reactie hier niet gewenst is hoor ik graag waar ik deze wel kan neerzetten.

Erg jammer dat het voor zo weinig uren is en net iets te ver weg is. Anders had ik waarschijnlijk wel gesolliciteerd. :) Ik heb paardenhouderij niv.3

Alfi2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:49

Mariska85 schreef:
Alfi2010 schreef:
Zijn hier nog mensen die een parttime baan zoeken in de dierverzorging/paarden?
Bij gebleken geschiktheid mogelijkheid tot uitbreiding naar fulltime in de toekomst (waarschijnlijk vanaf juni 2013)
We zoeken iemand voor zaterdag en eventueel de maandag of de woensdag (en in de vakanties/bij ziekte ook op andere dagen), in ons dierenpension/kinderboerderij/dierenartsenpraktijk met o.a. 9 paarden/ponies en 3 ezels aan de rand van Amsterdam-noord.
Diploma dierverzorging of vergelijkbaar diploma (paraveterinair, paardenhouderij, instructrice) is vereist, ervaring met paarden gewenst.
Laat maar horen!

Als deze reactie hier niet gewenst is hoor ik graag waar ik deze wel kan neerzetten.

Erg jammer dat het voor zo weinig uren is en net iets te ver weg is. Anders had ik waarschijnlijk wel gesolliciteerd. :) Ik heb paardenhouderij niv.3

Waar woon je?
Inmiddels is de vacature al uitgebreid naar 2 dagen: vrijdag (8.30u-16.30u) en zaterdag (9.00u-15.00u)

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:12

ikke129 schreef:
jammer dat die vacature in amsterdam tijdelijk is..

Ik weet niet of je de vacature bedoelt die ik geplaatst heb? Er staat vooralsnog tijdelijk, bij mijn gesprek werd aangegeven dat er kans was dat het verlengd werd :).

Mars, gefeliciteerd!!!! *\o/* *\o/* *\o/* wat goed!!

Femke en Suzanne, ga voor jullie duimen, super dat jullie een gesprek hebben!

Denise04, plak er een lach op en gaaaan met die baan. Bedenk dat de werknemers veel keuze hebben momenteel dus dat ze natuurlijk gaan voor diegene die de baan wil. Ga goed nadenken aan alle leuke dingen van een nieuwe baan, dan krijg je er vast zin in! Nieuwe mensen, nieuwe dingen leren, leuk! :j en anders heb je er iig een gezellig gesprek aan over gehouden :+

Ik had vandaag een gesprek, merk dat ik er steeds beter in word, dat is fijn! *\o/* woensdag krijg ik te horen of ik aangenomen word, ze hadden nog veel meer gesprekken dus dat is wat minder maar wie weet. Fijne is dat ik met elk gesprek er beter in wordt en dat het ook allemaal leuke gesprekken zijn :). Ben al een stuk positiever dan een tijdje geleden *\o/*

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:44

Alfi2010 schreef:
Waar woon je?
Inmiddels is de vacature al uitgebreid naar 2 dagen: vrijdag (8.30u-16.30u) en zaterdag (9.00u-15.00u)

Is alsnog veels te kort uren, wil echt minimaal 32 uur en ik ben op het moment nog voorzien dus het is geen must om wat anders te vinden.

Alfi2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:34

Mariska85: 32 uur kan ik je op dit moment niet bieden, misschien in de toekomst. Je kunt natuurlijk altijd een sollicitatiebrief en CV opsturen, als het intressant genoeg is voor mij kan ik natuurlijk altijd contact opnemen als we meer te bieden hebben.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:39

Vanavond mn eerste avond bij mn bijbaantje, maar ik snap er geen hout van wat we doen en of ik het goed doe. Hoezo, bagger uitleg en controle... Morgen maar kijken of ik het dan wel snap en anders *zucht* de leiding maar vragen (die doen alles zuchtend en steunend en vinden dat je het moet snappen...).

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:41

Wat voor'n werk doe je stiing?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:54

is voor de kamer van koophandel toch?

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 23:21

Jep, KvK en dan jaarrekeningen beoordelen :). Maar niet echt aan te raden voor iemand die graag overzicht en duidelijkheid heeft :P.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 23:27

Mars, wow! Gefeliciteerd dat jij dit topic nu mag verlaten :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 23:34

Hartstikke bedankt allemaal voor de felicitaties, heel gek idee dat ik nu inderdaad een baan heb en aan de slag kan per 1 feb!
Heb er heel erg veel zin in en ik wens jullie ook heel erg veel succes met solliciteren. Ik dacht zelf ook dat het me nooit zou lukken iets te winnen, maar uiteindelijk is het de aanhouder die wint :j

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 00:51

Mars schreef:
Hartstikke bedankt allemaal voor de felicitaties, heel gek idee dat ik nu inderdaad een baan heb en aan de slag kan per 1 feb!
Heb er heel erg veel zin in en ik wens jullie ook heel erg veel succes met solliciteren. Ik dacht zelf ook dat het me nooit zou lukken iets te winnen, maar uiteindelijk is het de aanhouder die wint :j

Geniet dan nu maar met volle teugen van je vrije januarimaand ;-)

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 01:02

Ook ik kan niks vinden. Heb al vele sollicitaties gestuurd maar nergens reacties op gehad. Ik denk dat ik voor winkel werk te oud ben. (25) maar er moet toch ergens wat te vinden zijn. Pfff

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 09:53

Ik reageer ook op parttime functies, hopende dat ik dan iig in de werkende maatschappij kan blijven.

Zie hier in het gebied veel echt commerciele vacatures en accountmanagers maar als ik dat dan allemaal lees denk ik altijd ik ben maar een simpele receptioniste snap vaak de helft niet wat ze nu precies bedoelen en als ik dan doorlees komt het vaak toch neer op koude verkoop.
En dat is iets waar ik echt heel slecht in ben :/

Hoop dus minimaal op 20 uur ofzo in de hoop om door te stromen.

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 10:09

Ik kom even binnen vallen met een tip:

http://www.fokuswonen.nl/Home/Werken+bi ... /Vacatures

Werk in de zorg, maar je hoeft geen diploma te hebben, je krijgt een interne opleiding. Het betaald redelijk goed door onregelmatigheidstoeslag en het is heel dankbaar werk. Op dit moment zijn er veel vacatures door het hele land, misschien iets voor jullie?

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 10:49

bedankt AniqueN!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 10:55

ik had net besloten even rustig aan te doen met solliciteren maar kwam vanmorgen echt twee vacatures tegen waar ik wel op moest reageren, de eene is dicht in de buurt en de ander sluit super aan bij wat ik nu doe en mijn ervaringen :)

ben weer in afwachting...

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 10:59

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:23

Hellep, sjips...
er staan ineens 2 vacatures online waar ik al eerder op gereageerd heb :=
de eerste had ik al gemeld en ga ik een nieuwe brief voor schrijven. De tweede ben ik op gesprek geweest maar heb ik een afwijzing gekregen met als reden dat ik minder goed in het team zou passen dan andere kandidaten die ze gesproken hadden. Maar dat ik zondermeer een goede kandidaat was met een duidelijk verhaal.

Blijkbaar paste de kandidaat die ze gekozen hebben toch niet zo goed in het team...
Zal ik ook hier opnieuw op reageren? Ik twijfel bij deze erg, de persoon met wie ik dan zou moeten samen werken is niet zo heel denderend....

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:26

Niet geschoten is altijd mis :j

Hier opeens een aantal vacatures gevonden, dus zo maar eens gaan schrijven :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:33

ik zeg ook doen Mri!

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:38

Mag ik me ook melden hier?

Sinds november geen werk meer. Ben P&O-er, maar heb net 2 jaar als locatiemanager kdv achter de rug wat ook goed is bevallen. Kinderopvang staat alleen allemaal op de kop dus schiet niet op. P&)-ers worden nu als eerst weg-bezuinigd dus zet ook geen zoden aan de dijk. Lastig dus.

En aangezien kinderopvang zo duur is geworden moet ik wel een ontzettende leuk betaalde baan vinden wil ik niet aan het werk gaan voor de kinderopvang. Nog 1 jaartje en dan gaat de jongste ook naar school............ben bang dat ik tot die tijd thuis zit -O-

Ik zoek in de Regio boven Amsterdam. A'dam zelf is niet haalbaar aangezien ik vanaf de A7 moet komen (maar als puntje bij paaltje komt dan zal ik toch over die A7 moeten maar goed)

Wat gaat er een tijd zitten in het afspeuren van de sites zeg. %)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:40

Ik denk dat ik de vorige keer mede ben afgewezen omdat mijn salaris indicatie hoger is/was dan wat zij bieden als salaris (staat in de vacature). Maar daar is nooit over gesproken zeg maar... Ik moest een indicatie geven en heb gezegd wat ik verdiende toen ik bij hun concurrent werkte in eenzelfde functie, dat dat mijn indicatie was. Als zij op dat moment hadden gezegd, wij geven max dit, dan had ik dat gedaan zeg maar....

Daarnaast zou ik nu ook direct contact op kunnen nemen, als reply op mijn afwijzing zeg maar...
Dat ik zie dat de vacature wederom open staat en dat ik nog steeds interesse heb en graag wil weten wat de mogelijkheden zijn/of er mogelijheden zijn...