Wauw, ziet er wel gaaf uit zeg! Ah heb nu zo een zin om naar zweden te verhuizen Woon jij samen met je ouders daar of alleen of met een/je vriend/vriendin?
Ah okee! Op het terrein van je ouders? Wauw, wat een prachtig beeld zeg! Lijkt me alleen wel redelijk moeilijk om contact te maken met mensen uit de omgeving omdat je hun taal niet zo lekker spreekt, of valt dat mee?
Dat valt reuze mee!!! Het scheelt wel dat hier erg veel Nederlanders wonen en dus de barriere is een stuk minder groot. Ik heb ook al aardig wat vrienden hier (terwijl ik er nu 1 week pas echt woon).
Ah okee, dat s fijn! Vriendin van mij woont nu ook in zweden, zij zit nu zelf op zo een engelstalige school, spreken ze daar verder ook een beetje engels of maar amper? haha:P
Zou t niet weten! Op haar facebook staat Amsterdam, maar dat klopt niet Ze woonde 3 jaar geleden hier in Zeewolde, en is eind van de 1e klas (dus ong. 2 jaar geleden denk ik) verhuisd naar Zweden.. Heb haar vorig jaar nog een keertje gesproken, maar ben vergeten waar ze woont Ze heet Saskia Nieuwland