.Gisteren het gesprek gehad. Het hoofd van de administratie zou donderdag begin vd middag bellen. Ik heb aangegeven dat ik dan nou nét niet bereikbaar ben, geen probleem, bel ik je vrijdagmorgen. Prima afgesproken. Heb ik vrijdagmorgen een begrafenis..... En nee, dat wist ik gisteren nog niet. Wel dat die man is overleden maar ik wist nog niet wanneer de begrafenis zou zijn.
Paardrijden heb ik afgezegd (ben echt nog te verkouden om op een paardenrug te kruipen) dus ik denk dat ik morgen na het werken bij de post maar zelf ga bellen. Tijdens een begrafenis kan ik echt niet aan de telefoon gaan zitten
)
kaviaar iedere avond?
agvakantie*
Ik word er echt radeloos van. Ik weet gewoon niet wat ik wil gaan doen laten, nog beter, wat ik kán. Ik heb een ontzettend minderwaardigheids complex ontwikkeld, mede door de gefaalde proefperiodes en andere dingen. Ik ben nou eenmaal "anders" dan een gemiddelde 22 jarige. Ik ben sneller afgeleid, ik heb echt structuur nodig, ik focus me soms teveel op 1 ding waardoor ik de rest vergeet etc. Tis voor mij echt moeilijk om te beginnen met dingen omdat ik al vanaf het begin bang ben om te falen en het niet af te maken...
soms wou ik dat ik gewoon weer 16 was en geen zorgen had...
Ik ben het niet geworden