Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Barbabientje

Re: Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 00:51

Ik wilde net zeggen: ik wil sneeeuw!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 00:54

Lol, een vraag over kansrekening :') :

The OKEA fi rm has 1000 Silly bookcases in its warehouse. The probability that a
bookcase does not have enough screws is 0.1%. What is the probability that there are
exactly 2 bookcases in the warehouse with an insufficient amount of screws?

Goh welk bekend meubelwarenhuis zou dit een referentie naar zijn?

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 00:56

Okea? :+

Iewl statestiek, daar moet ik ook nog aan morgen :(

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 01:14

Jeej :D van de multiple choice vragen 11 fout van de 30, en dan nog in de meeste gevallen omdat ik niet goed heb gelezen :+
De open vragen niet allemaal gemaakt, maar de twee die ik had gedaan wel min of meer goed :D
Gaat helemaal goed komen morgen *\o/*

Welterusten allemaal! :wave:

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 06:45

Goeiemorgen allemaal. Ikkan nergens iets vinden van Ov. Problemen dus ik wacht tot de 1e trein weg is en dan kijk ik nog een keer. Kwam er achter dat Forum vanaf 8 uur open is en heb geen zin om een uur buiten te staan :+

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 07:52

_Mara_ schreef:
SNEEEEEEEUW! *\o/* In tegenstelling tot veel mensen vind ik sneeuw wel leuk! Tot op bepaalde hoogte natuurlijk, als je snel ergens heen moet en je super voorzichtig moet zijn om niet op je bek te gaan. :') Was dus bij vriendinnen blijven eten en ik stap naar buiten met een vriendin om naar huis te gaan en toen lag er een laagje sneeuw! Niet veel, maar toch, het is wit! Wel de straat uit moeten lopen want het was wel echt spekglad. Maar de rest van de weg is autoweg en dus gestrooid. :) Aan de ene kant hoop ik op een weekje goed winter en daarna klaar, aan de andere kant, ik had me al zo verheugd en voorbereid op de lente! (Oké, misschien iets te vroeg maar had niet meer echt de hoop/gedachte op een daadwerkelijke winter) Naja, weinig aan te doen, we zien het wel. Hopelijk zwakt het een beetje af en kan ik vrijdag veilig op een paard stappen. Ik ga die avond ervoor een poging 2 doen om te stappen met Marjolein maar ik moet de volgende dag wel uiterlijk om 13 uur in de trein zitten want moet om half 5 paardrijden en daarna nog naar een verjaardag. Waarschijnlijk ben ik enigszins brak, dit in combinatie met frisse paarden en ook nog een verjaardag... mwah, niet al te aantrekkelijk. :+

En ik las iets over een spin in een fles wijn, iell! En hoe komt die daar überhaupt in? Misschien zat die op een druif, is die samen met de druiven vermalen/uitgeperst en in een fles gekomen? Zou kunnen. :P

Ik ga nog eventjes iets voor mezelf doen, eventjes bijkomen van die 'barre' fietstocht van me vriendin :P en daarna lekker slapen. Morgen wekker op kwart over 9 en om 10 uur wil ik in de supermarkt staan voor avondeten en daarna tot 19 uur weer non stop bezig met mijn tweede essay.

Hij was niet vermalen, nog helemaal heel, alleen niet meer levend :') (goh :') )

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 09:24

Yes, de treinen deden normaal. Dus nu heb ik nog een half uur om te stressen voor m'n 1ste assessment ^^

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 09:25

Succes!
En de rest die tentamens hebben uiteraard ook :)

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 09:39

dankje, en de rest succes hoor

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 09:50

Succes allemaal!
Heeft t bij jullie ook gesneeuwd?
Hier voor zover ik nu kan zien niet zo heel veel, maar sneeuw is sneeuw! :)
Zometeen m'n bed maar eens uit. Ff m'n cv up-daten en daarna maar eens richting uitzendburo. Ff kijken of ze werk voor me hebben :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 10:38

Succes Naska!

Ik ben echt nog steeds verbaasd, als het echt moet kan ik dus gewoon vroeg me bed uitkomen! :') Vandaag dus de dag van het tweede essay, deze zal denk iets minder soepel verlopen dan die van gister aangezien ik hier nog niet duidelijk voor ogen heb wat ik precies duidelijk wil maken. Zo eerst even langs de jumbo boodschappen doen voor vanavond en dan gaan we weer non-stop schrijven. Zal zo blij zijn als het morgenmiddag is... die enorme stapel boeken ingeleverd heb (het zijn er 17, dat wordt dus een rugtas+ andere tas anders past het nooit :Y) ) en me essay afgeleverd heb. Dan lekker naar de markt, eten kopen, deel 4 van de Eragonboekenreeks mag kopen als beloning en daarna heerlijk even de rest van de dag niksen! *\o/*

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 10:55

Dat klinkt erg goed Mara, jou planning voor morgen.
Iedereen met tentamens essays etc vandaag succes!
Ik heb weer een niks doe dagje...ik ga maar vast beginnen met koken..zou anders ook niet weten wat ik moet doen :P

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 11:23

koken om 10 uur s'ochtends? :P

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 12:04

Goedemorgen allemaal!

Ik ben weer eens door mijn wekker heen geslapen die om 8:30 af ging -.- Ben blij dat mijn tentamen dus niet 's morgens was. Ze hebben trouwens ook lekker gefaald met de indeling van een presentatie die verplicht is maar die wel samenvalt met de herkansing :')
Had hem trouwens vannacht gemaild waar het tentamen eigenlijk plaats gaat vinden, dat kon ik niet vinden :') Maar ik heb nu al een mailtje terug, netjes van hem *\o/* Hij was altijd een beetje raar in college maar wel aardig.
Oh en ik lees ook dat mijn herkansing 'een geldige reden' is om de presentatie te missen. Ik moet alleen zorgen dat ik de slides goed bestudeer :') Ok chill geregeld!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 12:36

_Mara_ schreef:
koken om 10 uur s'ochtends? :P

Haha ja...
Mijn moeder moet vanmiddag naar school, dus die eet om 112.30 warm. Ik had gezegd dat ik wel wilde koken. Dus ging voor haar de groentes snijden en toen dacht ik: ach kan ik net zo goed de spaghetti voor ons (broertje, zusje vader mezelf) maken voor vanavond :P

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 12:43

Oja da's ook wel handig :j dan hoef je het vanavond alleen maar even op te warmen.

Ik pak nog maar even mijn boek erbij voor het tentamen van overmorgen :j Ga nu niet meer aan statistiek zitten, dan raak ik alleen maar gestresst denk ik :=

Succes iedereen alvast (inclusief mijzelf :o ) en tot vanavond :)

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 12:50

Zo ik heb vandaag ook heerlijk uitgeslapen (11 uur) mocht ook wel na 4 vroege diensten!

Vandaag hou ik een lekker rustig dagje! Vanavond oppassen bij een meisje uit de buurt en dan morgen maar weer buffelen aan de stage-opdrachten heb ik zo besloten!

En ik baal dat het vriest en er een heel klein beetje sneeuw ligt want nu is de bak te hard en kan ik niet rijden....

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 13:04

Hallo, hier ook uitgeslapen. Gisteren veel te lang door gekletst met een jongen op MSN.

Succes iederren straks!

Ik moet nog 6 dingne maken deze week, dus ga zo flink aan de slag.
Alleen ik heb helemaal geen eten, dus eerst naar de ah.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 14:06

zo, de multiple gok test heb ik denk ik gehaald. En de Essay die we voor engels moesten doen ook (ging over de mening van recreatie ruiters, profecionele trainers en dierenbescherming over zweep, sporen en hoefijzers. voordeel is dat de lerares geen paarden doet en dat je dus een eind in de ruimte kan kletsen ^^ )

om half 1 moet ik weer bezig, moeten we een poster maken, gelukkig niet uitprinten want dat is een ramp. Nadeel van de poster is dat je heel precies met een onderwerp bezig bent en je dus moet hopen dat het iets is dat je snapt.

Zo nog maar even snel iets doorkijken en dan weer aan de bak.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 14:08

Jeej Naska!

Lol, het tentamen is in de sporthal. Daar kan ik dus lekker heen wandelen :D
Het plan was om nog even te gaan leren voor woensdag maar heb nog even een kort slaapje gedaan. Ben nu wel een stuk energieker :D

Nu maar even een lunchje eten, spullen pakken en naar tentamen! :Y)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 16:08

Succes, ik ben nog steeds niet begonnen := Nog een kwartier youtube en dan echt beginnen.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 16:37

:wave:

Een spin in een wijnfles.. ieuw!

Kom net uit Utrecht, daar was veel meer sneeuw dan hier in Den Bosch.
Stage adres beviel niet helaas.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 16:41

pff het is koooud :') En deze week wordt het nóg kouder xD
Hier sneeuwde het echt met kleine vlokjes maar dr bleef er geen een liggen (gelukkig) :')

Gelukkig had ik, zolang ik bleef bewegen, het niet zo super koud door mn lagen kleren die k aanhad xD
Nu moet ik naar de bieb om boeken terug te brengen, maar heb geen zin :') Moet ik weer de kou in.
Heb mn konijntjes wel ff verwend met klein stukje geroosterd brood :9 vinden ze altijd zo lekker en hebben ze al maanden lang niet gehad xD

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 16:43

Naskapower schreef:
zo, de multiple gok test heb ik denk ik gehaald. En de Essay die we voor engels moesten doen ook (ging over de mening van recreatie ruiters, profecionele trainers en dierenbescherming over zweep, sporen en hoefijzers. voordeel is dat de lerares geen paarden doet en dat je dus een eind in de ruimte kan kletsen ^^ )

om half 1 moet ik weer bezig, moeten we een poster maken, gelukkig niet uitprinten want dat is een ramp. Nadeel van de poster is dat je heel precies met een onderwerp bezig bent en je dus moet hopen dat het iets is dat je snapt.

Zo nog maar even snel iets doorkijken en dan weer aan de bak.

Hahah als ik dezelfde Engels docente als vorige periode krijg, en we een essay moeten schrijven over eigen gekozen onderwerp, dan ga ik het over Dolfijnen doen _O- zij is ook helemaal weg van dolfijnen en vindt het dan allang leuk/goed om te lezen _O-
Als ze het woord Dolfijn hoort, wordt ze al helemaal blij.

We hebben nogsteeds geen rooster voor volgende week :( roostersite ligt er nogsteeds uit. Zit 20.000 x te kijken.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 17:03

Hahaha, altijd inspelen op de interesses van je docenten qua essay onderwerpen. :P

Jammer dat je stage niet beviel Xmanon, moet je daar nu wel aan de slag of kan je nog voor een andere gaan?

Ik ben vanmorgen de deur uitgeweest naar de supermarkt en toen was het wel koud inderdaad. Maar ik zit lekker op me kamertje binnen, kachel aan op 21 graden, héérlijk. Wordt nog lastig om me kamer te verlaten vanavond voor me werk. :P

Maar pfff, ik ben een beetje klaar met dit essay. Ik ga sowieso ruim over het aantal woorden heen, schrap nu al hele delen. En eigenlijk behandel ik nog niet eens alles van wat ik zou willen behandelen. Blegh, ik wil hem ook gewoon afhebben! Dit worden zeker niet mijn beste essay cijfers (normaal haal ik wel een 8) maar zolang het maar geen zes is vind ik het eigenlijk wel goed. Toch liever een 7.. want bij de opleiding Geschiedenis gaat het meer om essays schrijven dan feitjes kennen a la tentamencijfer... Maar het is ook beetje eigen schuld dikke bult want ik wist eigenlijk al sinds September dat ik deze 2 essays zou moeten schrijven. :') Dit is echt uitstelgedrag ten top! :P Maar voordeel van dit laatste moment werk is dat ik merk dat ik op 1 dag toch eigenlijk best veel kan doen! Maarja, als het niet echt hoeft doe ik het dan ook weer niet. :+ Oké, laatste hoofdstukje, een conclusie verzinnen, literatuurlijst bij plakken en dan vanavond na me werk en morgen nalezen op spelfouten en alles en dan uitprinten en inleveren. Ga zooo blij zijn als ze in dat postvakje van hun liggen!