Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Mara_ schreef:SNEEEEEEEUW!In tegenstelling tot veel mensen vind ik sneeuw wel leuk! Tot op bepaalde hoogte natuurlijk, als je snel ergens heen moet en je super voorzichtig moet zijn om niet op je bek te gaan.
Was dus bij vriendinnen blijven eten en ik stap naar buiten met een vriendin om naar huis te gaan en toen lag er een laagje sneeuw! Niet veel, maar toch, het is wit! Wel de straat uit moeten lopen want het was wel echt spekglad. Maar de rest van de weg is autoweg en dus gestrooid.
Aan de ene kant hoop ik op een weekje goed winter en daarna klaar, aan de andere kant, ik had me al zo verheugd en voorbereid op de lente! (Oké, misschien iets te vroeg maar had niet meer echt de hoop/gedachte op een daadwerkelijke winter) Naja, weinig aan te doen, we zien het wel. Hopelijk zwakt het een beetje af en kan ik vrijdag veilig op een paard stappen. Ik ga die avond ervoor een poging 2 doen om te stappen met Marjolein maar ik moet de volgende dag wel uiterlijk om 13 uur in de trein zitten want moet om half 5 paardrijden en daarna nog naar een verjaardag. Waarschijnlijk ben ik enigszins brak, dit in combinatie met frisse paarden en ook nog een verjaardag... mwah, niet al te aantrekkelijk.
![]()
En ik las iets over een spin in een fles wijn, iell! En hoe komt die daar überhaupt in? Misschien zat die op een druif, is die samen met de druiven vermalen/uitgeperst en in een fles gekomen? Zou kunnen.
Ik ga nog eventjes iets voor mezelf doen, eventjes bijkomen van die 'barre' fietstocht van me vriendinen daarna lekker slapen. Morgen wekker op kwart over 9 en om 10 uur wil ik in de supermarkt staan voor avondeten en daarna tot 19 uur weer non stop bezig met mijn tweede essay.
_Mara_ schreef:koken om 10 uur s'ochtends?
Naskapower schreef:zo, de multiple gok test heb ik denk ik gehaald. En de Essay die we voor engels moesten doen ook (ging over de mening van recreatie ruiters, profecionele trainers en dierenbescherming over zweep, sporen en hoefijzers. voordeel is dat de lerares geen paarden doet en dat je dus een eind in de ruimte kan kletsen ^^ )
om half 1 moet ik weer bezig, moeten we een poster maken, gelukkig niet uitprinten want dat is een ramp. Nadeel van de poster is dat je heel precies met een onderwerp bezig bent en je dus moet hopen dat het iets is dat je snapt.
Zo nog maar even snel iets doorkijken en dan weer aan de bak.