Ik laat wel meestal de afwas staan tot de gootsteen vol is, vind ik fijner dan elke keer één bordje en één glas af te wassen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En anders loop ik 2 stappen naar achter, draai ik me om en dan sta ik voor de wastafel

Kan niet fatsoenlijk het water gebruiken
Zelfs een afwasteil zou er niet meer onder passen.

Mn andere huisgenoot heeft heel het gasfornuis en aanrecht helemaal schoongemaakt 

Alleen krijgen waarsch. 1 januari nieuwe huisgenoot dus die moet er ook geen last van hebben. Heb geen idee wie de nieuwe huisgenoot wordt, maar toch....

. De docent was vergeten een document na te kijken. Ik was al geslaagd (gemiddeld boven 5,5) maar hoger is natuurlijk nooit verkeerd. Ik ga proberen om al mijn 60 studiepunten in het 1e jaar te halen. (we moeten minimaal 40 hebben, maar als je alle 60 hebt haal je je certificaat direct) 

Maar wij kunnen geloof ik in een 'adresboek' van de schoolmail ook zoeken op voornaam xD Magrathea schreef:Never_Mind schreef:Ik studeer Dierwetenschappen
Klinkt breedwat voor niveau? Wat kan je er precies mee?

(niet om 9:00 precies
) 

Heb er echt zin in! Ga zo nog even wat kadootjes mooi maken met lintjes (goh, zou ik een nachtmens zijn? Nuh denk het niet) 
hahaha

'Ja, die heeft net een andere klank, of net die ene functie die ik nog niet had! Maar hij is maar 100,- hoor!' )
ik hoor feestende buren ergens 
sorry hoor maar ik overleef echt wel zonder die kadootjes 

LIJSTJE schreef:Never_Mind - Dierwetenschappen (wo)
arans - voedingsmiddelentechnologie (hbo)
Naskapower - Equine; leisure and sports (hbo)
Magrathea - Lucht & ruimtevaarttechniek (wo)

LIJSTJE schreef:Never_Mind - Dierwetenschappen (wo)
arans - voedingsmiddelentechnologie (hbo)
Naskapower - Equine; leisure and sports (hbo)
1234- Dier & Gedrag (mbo4)
hoor alleen soms auto's of bussen xD
*gaat snel omkleden en naar bed*