Ik denk er idd ook vaak over om na te bellen, maar ze verzinnen toch wel weer iets
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoT schreef:Anneert, dat is niet bepaald motiverend. Hopelijk valt het gesprek mee en is de functie leuker dan hij klinkt.
Cer, is voor een andere functie. Maar wel eentje die ik aan zou moeten kunnen. We zien wel.
Ik zit soms ook wel te denken om zo'n nietszeggende afwijzing na te bellen. Wat nou ik voldoe niet aan de eisen, echt wel! Maar goed, heel veel schiet je daar niet mee op vrees ik. Dan verzinnen ze we weer iets anders vaags waarom jij niet geschikt bent.
Ik moet voor een sollicitatie mezelf in vijf zinnen omschrijven. Heb echt totaal geen inspiratie. Morgen dan maar.
Ash_ schreef:Hee,
Eindelijk een keer uitgenodigd voor een kennismaking gesprek.
Moet hierbij mijn zwakke kanten benoemen. Weet alleen eigelijk niet echt positiefere negatiefe dingen te benoemen.
Wie helpt?
Cowgirl schreef:Dat jullie uberhaubt nog iets vinden.
Ik heb het sinds 2 weken maar weer opgepakt maar heb werkelijk nog geen 1 vacature gevonden om op te reageren.
Cowgirl schreef:Dat jullie uberhaubt nog iets vinden.
Ik heb het sinds 2 weken maar weer opgepakt maar heb werkelijk nog geen 1 vacature gevonden om op te reageren.
Heb net alweer 1,5 uur het internet zitten afstruinen...maar wederom niks.
Alleen unique zoekt weer stewardessen voor transavia...twijfel ben al 3x afgewezen voor de functie en zie het niet zo zitten om weer dik 30 euro benzine kosten/treinkosten voor niks te betalen.