patpen schreef:Nog even over die reactie op mijn advertentie op MP. Ik had wat meer info gevraagd: wat voor bedrijf, hoeveel uur, wat voor werk, waar, dat soort dingen. In de advertentie staat duidelijk max 20 uur, bij voorkeur verdeeld over 5 halve dagen.Citaat:Wij zijn een groothandel in fietsen van het merk X. Het gaat om klantenservice en administratief werk. Het gaat om 30 a 30 uur in de week. Wij zitten (adres) in Utrecht. Je kan eventueel meer informatie terugvinden op (website).
Tja, wat nu? 30 uur is te veel, afstand is geen probleem. Ik heb nog niet gebeld met dit bedrijf of die uren bijvoorbeeld kloppen. Degene die gemaild heeft, is de directeur zelf. Wat ik begrijp van de website is het geen groot bedrijf, maakt ook niet uit.
Maar ik zit nog steeds te wachten op bericht over het werk hier in het dorp. Als ik om 2 uur nog niets gehoord heb, ga ik nog maar eens bellen naar het UZB of die al wat weten. Anders ga ik daarna even met dit bedrijf bellen voor wat aanvullende info. Nog even en ik kan kiezen
Zou er toch even achteraan gaan wellicht is het idd voor minder uur in te vullen!
Ben benieuwd of het uzb inmiddels al meer weet!
@ de rest : succes met de gesprekken!!