Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xManon_ schreef:Ik kon deze van de site van de hogeschool afplukken.
Ik ben druk op zoek naar een vuilnisbak.
Moet redelijk wat in kunnen, vierkant zijn en ik moet hem niet hoeven aanraken.
NieneWiep schreef:Het is rustig hier zeg! Iedereen druk met inrichten?
Hebben de eerstejaars hier trouwens al een boekenlijst gekregen? Ik heb nog geen bericht gehad over boeken die je moet bestellen of iets... Zou dat in de intro komen?
shetjessweet schreef:NieneWiep schreef:Het is rustig hier zeg! Iedereen druk met inrichten?
Hebben de eerstejaars hier trouwens al een boekenlijst gekregen? Ik heb nog geen bericht gehad over boeken die je moet bestellen of iets... Zou dat in de intro komen?
Hey, dat wilde ik ook net vragen.
Iemand hier die diergeneeskunde in Utrecht gaat studeren en weet hoe dat daar zit?
Reageer hier op dit moment trouwens niet zo heel erg veel. Heb nog steeds geen kamer en kan dus niet echt meepraten over de inrichting en zo...
SimoneDV schreef:shetjessweet schreef:
Hey, dat wilde ik ook net vragen.
Iemand hier die diergeneeskunde in Utrecht gaat studeren en weet hoe dat daar zit?
Reageer hier op dit moment trouwens niet zo heel erg veel. Heb nog steeds geen kamer en kan dus niet echt meepraten over de inrichting en zo...
ik ben nu tweede jaars. Maar je moet je boeken bestellen via study store.
En over dat rooster dat elke week anders is, ik heb dat altijd en is inderdaad wel lastig met werk ofzo gaat dat dus niet.
SimoneDV schreef:je moet hier heen http://www.studystore.nl/webshop en dan gewoon kiezen utrecht en diergeneeskunde enzo