Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pascal schreef:Er is al een loonvordering naar hem toe.... helaas gaat het allemaal niet zo makkelijk...
Moet 3 a 4 keer aangetekend een loonvordering sturen en dan pas kan je verdere stappen ondernemen...
realmagic schreef:spannend succes hoor.
wat ik laatst had, was echt te zot voor woorden. had een groepssollicitatie bij G4S loop ik naar buiten check even later mijn mail, staat er een mail van hun, dat ze niet verder gaan met mijn sollicitatieprocedure omdat ik niet ben verschenen op de gemaakte afspraak, nou mijn broek zakte er van af, stond net 5 minuten buiten....dus gelijk een mail terug gestuurd. niets op gehoord 2 dagen later gebeld, wordt je gewoon afgescheept,met nou als het systeem dat zegt zal het wel kloppen. ik heb gezegd nou mensen ik mag toch hopen dat jullie serieuser omgaan met het geld van jullie klanten,al met de mensen die bij jullie solliciteren. Wat een afknapper zeg.
annastasia schreef:Hoe kun je nou ooit ervaring ergens opdoen als geen enkel bedrijf je de kans geeft ervaring op te doen?!?
Ik snap ook niet waarom we uberhaupt nog een sollicitatiebrief schrijven als er toch maar alleen naar het CV wordt gekeken.