@Georgette: Het plan is niet helemaal van de baan, maar mijn eventuele partner is heel bang wat er financieel gaat gebeuren mocht de boel floppen, of hoe je de eerste maanden door moet gaan komen als je eigenlijk nog geen inkomen hebt. Zij kwam ook op het idee om misschien eerst zelf met een webshop te starten en dan eventueel een overstap te maken naar een echte winkel. En door de reacties hier in het topic, dat het vaak foute boel is om met zn tweeen 1 winkel te runnen, ben ik ook wel na gaan denken... Vaak heb je ook wel een deel eigen inleg nodig om te starten en zowel die vriendin als ik hebben niet zo heel veel eigen geld (die vriendin heeft eigenlijk niets, ze heeft net een eigen huisje gekocht, is single dus kan haar lasten niet delen en heeft ook nog eens 2 paarden en 2 katten te onderhouden, vandaar ook haar bezorgdheid). Ik wil zelf niet stil blijven zitten, dus vandaar dat ik de mogelijkheid voor een webshop al helemaal aan het bekijken/onderzoeken ben en als we toch besluiten om samen iets op te zetten, weet ik alvast een beetje waar we moeten beginnen

@Holly: bedankt voor het invullen! Ik zie vanzelf wel of ik er wat aan heb