RicardoOpa schreef:Zijn hier nog meer mensen met Kunst Algemeen eigenlijk?
Ja ik.. helaas. Wat een ** vak
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wat zou ik doen?
Niet dat mijn ouders het erg vinden om dat te betalen, ze doen het met alle liefde. Chris schreef:RicardoOpa schreef:Zijn hier nog meer mensen met Kunst Algemeen eigenlijk?
Ja ik.. helaas. Wat een ** vak
Elke keer geven ze ook verschillende onderwerpen op die we moeten leren voor de toets. Dus wij kunnen elke keer weer zeuren en dan gaat de norm weer omhoog. Heb ooit een 9 gehaald voor een super makkelijk verslag en dat is de redding van mijn cijfer denk ik
Bij ons werd gezegd dat je het overzicht over de tijd moest hebben zegmaar, en dat we dan slim genoeg zijn om dat CSE te maken.. Nouja, daar vertrouw ik dan maar op 
(kom op ongeveer een 7-7.3 uit denk ik, als de laatste cijfers erbij zijn geteld
)
) en voor presentatie. Telt dus allemaal even zwaar, dus ik gok zo dat ik niet laag uit ga komen..
zeker omdat onze SE's redelijk moeilijk zijn voor wat ik begreep, zodat het CSE meevalt. Ach 

Ilsiie schreef:Ging die niet zo goed?
Miriam91 schreef:Ilsiie schreef:Ging die niet zo goed?
Mwah, ik haal meestal rond de 6,5 voor kunstvak. Ik stond eerst een 9 (van dat verslag) daar kwam een 6,3 bij dus nu 7,7. Maar als de afgelopen toets weer rond de 6 is gaat m'n gemiddelde nog meer naar beneden..
Maarja het probleem is dat ik het vak zo niet interessant vind, en dan is het lastig om te gaan leren..