Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
SweetMellie schreef:Welke opleiding wil je dan precies doen snissje.
Je hebt ook gewone BOL opleidingen, zoals Horse&Health en Horse&Leisure, waarbij je 2 dagen school hebt, en 3 dagen stage loopt. Ook heb je blok stages. Een blokstage is bijvoorbeeld 4 weken achtereen 5 dagen stage. Kijk even op de site naar de opleidingen.
snissje schreef:SweetMellie schreef:Welke opleiding wil je dan precies doen snissje.
Je hebt ook gewone BOL opleidingen, zoals Horse&Health en Horse&Leisure, waarbij je 2 dagen school hebt, en 3 dagen stage loopt. Ook heb je blok stages. Een blokstage is bijvoorbeeld 4 weken achtereen 5 dagen stage. Kijk even op de site naar de opleidingen.
Ik wil de paardensport opleiding doen of horse & health ik heb de papieren alles al binnen maar ik vind het gwn erg moeilijk om heel de week van huis te zijn ik woon in den haag (ZH)
Citaat:Hihi, dat probleem heb ik ook, het ver weg wonen. Niet dat ik het niet erg zou vinden om niet thuis te zijn, maar voornamelijk het reizen.
Omdat je er volgens mij niet zo makkelijk met het ov komt ..
snissje schreef:oke bedankt voor de goede uitleg! ik was namelijk eerst altijd nouja.. eerst paar maanden geleden nog helemaal overtuigdt van deurne maar dan gaan mensen praten. En dan gaan ze zeggen dat als je niet goed voor jezelf op kan komen dat je als voetveeg word gebruikt (op deurne zelf bedoel ik dan) dat je een uurtje met je paard bezig bent en de rest klusjes moet doen. Ik vraag me af of dit nou echt zo is of gewoon bullshit! En ook dat je om ver wordf gelopen door de meisjes op deurne omdat ze verwaand zijn enz.. Ik snap die verhalen gwn niet er zijn maar weinig paardenscholen in nederland waarvan deurne op nmmr 1 staat waarom dan zulke verhalen?
Arielle_ schreef:Ik heb nog een vraagje wat betreft het springen. Op wat voor niveau is dat springen allemaal?
Ik wil als ik ga eigenlijk maar met 1 paard en dat wordt dan 'm'n dressuurpaard', die kan ook wel een sprongetje maken natuurlijk, maar is het echt de bedoeling om complete parcoursen van een meter te springen?