Ilsiie schreef:sHaKiEjLaVeR schreef:
Haha en Kayleigh is mijn pup
HAHA lezen kan ik ook al niet
Sorry
Zet dan ook je naam even in je profiel voor heldinnen zoals ik
Speciaal voor jou

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilsiie schreef:Nueve schreef:Vraagje. Laatst ging het hier ook al over examenkampen.
Ik twijfel nu een beetje.
Moet ik het überhaupt doen? Ik sta aardig goed ervoor, dus echt nodig heb ik het niet. Het helpt misschien wel dat je daar wel wat móet doen, terwijl ik thuis toch niks uitvoer..
En waar dan? Enschede, Delft, Leiden, Nijmegen?.. Pff, geen idee! Wilde eerst naar Enschede, maar die opbouw ervan spreekt me niet meer zo aan..
Hmmm als je denkt dat je er iets aan kunt hebben zeg ik dóén. Als je dingen hebt die je bijv niet snapt van een vak zeg ik ook: dóén. Maar als je alles snapt enzo en het ziet als extra uitleg/training, dan moet je voor jezelf de keuze maken of je daar zoveel geld voor neer wilt tellen (ik bedoel, het is best duur.. vind ik) en of je dan niet beter zelf thuis de discipline op kunt brengen om daar extra training te doen.
Zou een uni nemen die jou aanspreekt en waar de opbouw je ook aanspreekt..
Ik heb vandaag met mijn docente Engels erover gehad dat ik die talentraining ga doen en zij zegt ook dat het voor mij wel echt heel handig is om dat te doen. Natuurkunde en wiskunde twijfel ik nog over of ik dat zal doen, mede omdat het toch wel best duur is en ik er nu ook weer niet héél erg slecht voor sta, maar met wiskunde heb ik gewoon nog wel erg moeite met de ln en de logaritmen en het grondtal e enzo... Hmm..
Maargoed, als ik jou was zou ik voor mezelf de afweging maken of het wel echt nuttig en nodig is (dus niet alleen naar je cijfers kijken, maar ook kijken of je alles snapt enzo)!
xFioon: goedzooooovan je wiskundecijfer!
Wat betreft die kleine foutjes: jezelf erin trainen het goed na te kijken, als je de opgave over hebt geschreven nóg een keer (desnoods cijfer voor cijfer) checken of je dat hebt goed gedaan en dan pas verder rekenen.. Is kwestie van oefenen denk ik, want het is idd zonde om de puntjes daarop te laten liggen...
xFioon schreef:zou het dan toch voor wiskunde ook doen... of examentraining en geen stoomcursus? als je er niet goed voor staat kan het je misschien toch helpen...
vriendin van mij haalde alleen maar 4en voor wiskunde als het niet lager was, is vorig jaar een stoomcurusus wiskunde gaan doen, de toets daarna had ze een 8 (wel de hele periode ELKE dag wiskunde zitten maken thuis...) en afgelopen toets een 7, haar heeft het wel geholpen dus...
ja dat is wel zo... maar ik heb altijd tijd te kort dus heb nooit tijd om zorgvuldig alles na te lopen... had deze toets ook niet eens af omdat ik gewoon geen tijd meer had...
Nueve schreef:Wat trainen ze trouwens bij Engels dan? Want teksten is toch voornamelijk woordenschat, taalgevoel en oefenen oefenen oefenen?
Bedoel ik niet negatief ofzo. Mocht dat zo overkomen. Gewoon nieuwsgierig, omdat teksten niet mijn sterkste ding is bij Engels maar het wel je hele CE betreft.
Als je erg veel moeite hebt met dat onderdeel van wiskunde, is een cursus misschien toch handig. Kan je zelf aangeven dat dat je zwakke plek is. Al dat gezeur over ln en e en alles komt ooooveral in terug. Je moet er gewoon aardig mee kunnen goochelen bij welk onderdeel van de wiskunde dan ook (behalve bij bewijzen dan haha). Dus een mooie basis is dan wel handig!
xFioon schreef:25%...
balen... dat hebben wij soms ook met vakken, nu luister ik daar maar niet meer naar,.. die leraar zij toen ook in de les van dat hoef je niet te leren en dat niet en dat neit... en toen op de toets kwam het wel, dus ik zei van ja dat heofde we niet te leren,... dus hij zo: ja dus als ik zeg dat je het niet hoeft te leren denk jij dat je het niet hoeft te kennen?
vet vaag...
dat is echt balen...
succes met bio morgen, welk onderwerp?