Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ben benieuwd!
ze doet in elk geval echt moeite voor je! dat is wel heel fijn om te horen denk ik
, haar had ik al gevonden inderdaad, ik ben namelijk wel benieuwd naar ervaringen van mensen in de VS met STS maar het is heel moeilijk te vinden Chrissy_ schreef:Veel plezier nog in Griekenland Laura!
En als jullie een blog bij gaan houden ga ik het zeker volgen
Zijn er trouwens ook mensen hier die voordat ze naar Highschool gingen nog nooit eerder in Amerika waren geweest?
Ik ben namelijk zo iemand, en ik heb het gevoel dat ik daar echt een uitzondering in ben. Het kan ook dat ik er helemaal naast zit en me weer druk zit te maken om niks hoor
Daarom heb ik ook echt geen idee in welke staat ik het liefst terecht zou komen. Veel mensen zeggen dat California erg leuk is...

. Wel in mijn jaar, alleen denk niet dat mijn gastgezin heel leuk is. Ze komt ook erg onaardig over via die ene mail die ze wel ooit gestuurd heeft. Aster_ schreef:Echt super super gaaf!
De vrouw waar ik bij in huis komt reageert helemaal niet. En als ze dan op facebook zegt dat ze terugmailt doet ze het niet.
enz..
Het lijkt me eigenlijk niet zo leuk meer om daar heen te gaan. Wel in mijn jaar, alleen denk niet dat mijn gastgezin heel leuk is. Ze komt ook erg onaardig over via die ene mail die ze wel ooit gestuurd heeft.
MelanieB schreef:Chrissy_ schreef:Oh en ik lees in haar stukje ook dat haar ouders een keer zijn overgekomen, wat leuk! Bij veel organisaties is het toch zo dat je eigenlijk vrij weinig contact mag hebben met thuis dacht ik ?
Word bij STS ook afgeraden
Ik wil het zelf ook helemaal niet dus dat komt mooi uit
het klinkt leuk maar ik ben veel te bang om het risico te lopen dat ik ineens heimwee krijg. Nee, ik houd het wel bij de computer en telefoon 
Aster_ schreef:Echt super super gaaf!
De vrouw waar ik bij in huis komt reageert helemaal niet. En als ze dan op facebook zegt dat ze terugmailt doet ze het niet.
enz..
Het lijkt me eigenlijk niet zo leuk meer om daar heen te gaan. Wel in mijn jaar, alleen denk niet dat mijn gastgezin heel leuk is. Ze komt ook erg onaardig over via die ene mail die ze wel ooit gestuurd heeft.

Wel leuk en ze vroegen of mn ouders ook even wouden lezen 

Al inpakstress?