Annelous schreef:dus het klopt wel?
Nee
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
immie13xx schreef:Klagen heeft niet zoveel zin hoor![]()
Als ze een rede hebben om de norm aan te passen doen ze dat toch wel, ook zonder klachten! Ik ben niet zo van het klagen eigenlijk... haha Heb altijd een beetje het idee dat het toch niet uitmaakt, tenzij je echt een goeie reden hebt

immie13xx schreef:In mijn boek staat het volgende:
Bij elektrolyse reageert de sterkste oxidator aan de negatoeve elektrode, en de sterkste reductor aan de positieve elektrode.
Alleen als je 2 halfcellen hebt, in een batterij bijvoorbeeld, geldt hetgeen wat Fury_berber zegt volgens mij

eefangel schreef:Wtf is Z waarde??? ik heb ook Wiskunde 1 en 2... :S
fury_berber schreef:immie13xx schreef:In mijn boek staat het volgende:
Bij elektrolyse reageert de sterkste oxidator aan de negatoeve elektrode, en de sterkste reductor aan de positieve elektrode.
Alleen als je 2 halfcellen hebt, in een batterij bijvoorbeeld, geldt hetgeen wat Fury_berber zegt volgens mij
Sh..t! Je hebt gelijk!
Gelukkig heeft het weinig met de vraag te maken
Oei dacht ik even slim te zijn
zoutje2006 schreef:Ik ga hem denk ik maar voor de zekerheid in mijn rekenmachine zettenZ = X - Gemiddelde / Sigma
Als je dan bijvoorbeeld de sigma moet berekenen. Kun je dat doen met de Z waarde.
dan doe je: invnorm( linker oppervlakte , 0 , 1 )
Daar komt dan een getal uit en die vul je in voor de Z.
Dan kun je d.m.v ''2 = 6/3 '' de onbekende berekenen.

ik schaamde me zo want hij zat ook nog in mijn zak. Ik was het gewoon helemaal vergeten. Ik heb hem zo snel mogelijk uit gezet en gelijk op de grond gegooid.. schaamde me zo. Het enige wat de surveillant zei was: tuthola..
ik zat nog een half uur lang na te denken onder mijn examen over hoe dom ik wel niet was..

Annelous schreef:@Niseyra: ik zag in je profiel dat je ook VWO sprint doet? waar doe je dat? Ik doe dat ook (voor het 2e jaar)