Ahw, Yael. Het komt vast wel weer goed.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moment. Vind het echt knap hoe sommigen hun paard met school combineren… en hoeveel tijd ze wel niet in hun paard kunnen steken!
Nou ja, het zal wel;)
bestekhaha schreef:Hahah gelukkig ben ik niet de enige. Maar jij hebt wel een eigen paard, toch? Dat heb ik niet, zou ik denk ik niet aan kunnen qua drukte enzo.
bestekhaha schreef:Oja Kim dat is idd erg handig.
@Paciific: Aah ze hebben elkaar toch?Denk dat ze het heel gezellig hebben.Dat je je zo voelt betekent alleen maar dat je veel van ze houdt!
Niet dat ik het zelf niet herken, ik heb het soms al bij m'n kat als ik hem een dag (bijna) geen aandacht heb gegeven
)
, ik heb ook altijd zo'n penny-momentje al de paardjes dat doen!
vond het wel nuttig, ben wel wat wijzer geworden, ook al weet ik allang wat ik wil gaan doen. Was wel benauwd en druk ja, maar waar ik bang voor was, het niet kunnen vinden van lokalen, is niet voorgekomen omdat overal vriendelijke mensen stonden om je de weg te wijzen. Vond ik heel fijn
welke studies heb je bezocht?
Mijn ouders hebben nooit te veel op, en al zeker niet met ons in de buurt.
Echt een gave week gehad
Vind je dat dan niet erg soms Kim? Veel plezier in ieder geval vandaag!
Dus toen stond ik elk uur haar been af te spuiten. Toen dat aan de betere hand was, moest ik mijn vader helpen (was wel héél leuk) en toen had ik proefwerkweek. Dus eind goed al goed ik ben er weer
Super fijn merk, ooit gekregen via een visagist.
nog steeds; maar geweldig)