Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik maak ook altijd net zo lief een opdracht in m'n eentje...
123diezel schreef:wij krijgen altijd elke periode een half punt bonus op ons practicum cijfer (meestal een verslag ofzo) als we alle opdrachten hebben gemaakt, dus zo ook deze periode. maar we hebben alleen een snijpracticum van het hart gehad waar we geen cijfer op kregen, dus ben benieuwd wat er nou met die bonus gebeurt, vind het namelijk ook helemaal geen probleem om bonus op m'n toetscijfer te krijgen!

saabineex schreef:Ik erger me zo dood... Ik moet voor BSM een opdracht doen met 2 andere meiden en vanavond moet het ingeleverd worden. Ik ben de enige die er wat aan doet. Een van de meiden reageert helemaal niet en de ander zegt dat ze er vanavond nog aan gaat werken (zei ze 3 uur geleden, krijg nu ook geen reactie meer)... Zet mooi in de taakverdeling wat ik allemaal heb gedaan, ze bekieken het maar.
Gaan jullie nog carnaval vieren?
ik vier geen carnaval

.
. Jij ook, of ben je er nog niet helemaal over uit?
Voor Economie moet ik de volgende toetsweek een 7,2 halen, dus ik ga even bijles regelen... Duits hoop ik ook in de volgende toetsweek op te halen met een brief schrijven. Als dat allemaal lukt, sta ik safe
. Hoe bij jullie?saabineex schreef:Iemand al een cijfer terug voor het PWS?
kitlover schreef:saabineex schreef:Iemand al een cijfer terug voor het PWS?
ik heb een 9,3 gekregen![]()
Ik sta er niet verkeerd voor, maar voor de 'veiligheid' wil ik er voor de komende toetsweek er toch wel een heel aantal puntjes bij scoren... Op het moment doe ik ook niet geweldig veel met school, ik zou echt meer moeten doen..
. Wat was de opdracht?
). Onze Engels docent is wel ziek, maar gelukkig hebben we een invaller.
.
. Viel me zo tegen, snap er ook niks van. Had een gesprek met onze begeleidster en ze zei dat wij wel degenen waren die waarschijnlijk het meest hadden geleerd, en ze zoveel respect had hoe we het hadden aangepakt en blablabla. En daarom geef je ons een 6,1, logisch
. Maar goed.cheidie schreef:Sabine, Fijn dat het op tijd klaar was. Begrijp het wel hoor, zulke mensen zijn zo vervelend...
Ah zonde van je luistertoets. Is ook moeilijk hoor! Waar gaat je volgende toets van Duits over? Misschien dat je beter bent in dat onderdeel.
Danitia, Fijn dat je tevreden bent met je cijfers!
Leuk om te lezen dat je die opleiding leuk lijkt. Ik ga die opleiding doen. Jij ook, of ben je er nog niet helemaal over uit?
Hier vallen zoveel lessen uit, heb morgen eigenlijk maar 1 uur les. Maar heb van te voren nog een toets van scheikunde.
kitlover schreef:saabineex schreef:Iemand al een cijfer terug voor het PWS?
ik heb een 9,3 gekregen![]()
Ik sta er niet verkeerd voor, maar voor de 'veiligheid' wil ik er voor de komende toetsweek er toch wel een heel aantal puntjes bij scoren... Op het moment doe ik ook niet geweldig veel met school, ik zou echt meer moeten doen..