Examenjaar HAVO 2015/2016

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

saabineex

Re: Examenjaar HAVO 2015/2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 22:49

Oh echt vervelend inderdaad Christa! Ja hebben het nog afgekregen, zonder hulp van 1 maarja hopendl dat die dan ook een lager cijfer krijgt (klinkt gemeen maar is gewoon zo)

IlovePuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 10:51

Dat is altijd zo vervelend met groepsopdrachten :( Ik maak ook altijd net zo lief een opdracht in m'n eentje...
Nee ik ga verder niet carnaval vieren en jij? :)

Lekker zo vroeg uit Cheidie!

Ik heb vandaag geen tentamens dus lekker vrij vandaag! :)

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:36

123diezel schreef:
wij krijgen altijd elke periode een half punt bonus op ons practicum cijfer (meestal een verslag ofzo) als we alle opdrachten hebben gemaakt, dus zo ook deze periode. maar we hebben alleen een snijpracticum van het hart gehad waar we geen cijfer op kregen, dus ben benieuwd wat er nou met die bonus gebeurt, vind het namelijk ook helemaal geen probleem om bonus op m'n toetscijfer te krijgen! :')

dit gaat over het gemiddelde van al je practicumcijfers van het hele jaar :j

saabineex schreef:
Ik erger me zo dood... Ik moet voor BSM een opdracht doen met 2 andere meiden en vanavond moet het ingeleverd worden. Ik ben de enige die er wat aan doet. Een van de meiden reageert helemaal niet en de ander zegt dat ze er vanavond nog aan gaat werken (zei ze 3 uur geleden, krijg nu ook geen reactie meer)... Zet mooi in de taakverdeling wat ik allemaal heb gedaan, ze bekieken het maar.

Gaan jullie nog carnaval vieren?

aw balen.. Ik ken je gevoel :\ ik vier geen carnaval

Nice Ilovepuk!

ik heb een groot gedeelte van mijn cijfers terug, alleen nog engels.. ben heel tevreden! En heb vandaag een meeloopdag gehad, heb een goede indruk gekregen. Denk dat het een hele leuke opleiding is! :)

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 22:43

Ik ga 3 dagen carnavallen *\%/*
Iemand enig idee hoeveel/hoevaak cito toets van Duits meetelt? Ik weet mijn aantal punten al...

Dionnetjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 22:51

Staat dat niet in je PTA? Bij ons telt de Cito kijk- en luistertoets 20.

IlovePuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 11:27

Bij welke opleiding heb je een meeloopdag gedaan?

Leuk Sabine! Bij ons tellen de luistertoetsen iets van 20 of 30% mee. Maar dat kan misschien best verschillen per school. Ben je tevreden met je punten? :)

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 13:28

Ik had een meeloopdag bij dier en management in leeuwarden :)

Ik heb geen duits of een andere taal

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 15:24

Bij ons telt luistertoets 15% mee, ik heb maar 16 punten van de 34 dus dat is heel erg balen...

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 17:47

Sabine, Fijn dat het op tijd klaar was. Begrijp het wel hoor, zulke mensen zijn zo vervelend...
Ah zonde van je luistertoets. Is ook moeilijk hoor! Waar gaat je volgende toets van Duits over? Misschien dat je beter bent in dat onderdeel :).

Danitia, Fijn dat je tevreden bent met je cijfers!
Leuk om te lezen dat je die opleiding leuk lijkt. Ik ga die opleiding doen := . Jij ook, of ben je er nog niet helemaal over uit?

Hier vallen zoveel lessen uit, heb morgen eigenlijk maar 1 uur les. Maar heb van te voren nog een toets van scheikunde.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 13:50

Mijn toetsweek is ook weer begonnen.
Heb nu 3 toetsen gehad.
Voor Engels een 7,2 en voor aardrijkskunde een 6,9.
Vandaag scheikunde gemaakt en dat ging helaas niet zo goed voor mijn gevoel, maar misschien valt het toch nog mee.

Dionnetjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 17:42

Ons pws is ook ingeleverd! Vandaag ook het bio practicum examen gehad, wat een opdracht zeg :'D niet helemaal wat we verwacht hadden, maar t was wel te doen. Heel benieuwd hoe het gemaakt is.

Succes Joy! Jammer van scheikunde, maar misschien kan je die herkansen als het niet goed blijkt te zijn?

IlovePuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:23

Leuk Danatiapuck!
Veel plezier komend weekend Sabine! Begin je vrijdag? :)
Wel lekker uitval! Waren alle docenten ziek, cheidie?
Mooie cijfers Joy!
Fijn dan je het pws hebt ingeleverd Joy!! Heb je al je cijfer van je bio practicum?

Ik heb bij Duits luistertoets 26/34 en bij engels 20/35 punten. Ik ga Engels herkansen! Ik heb nu één cijfer terug van de se week, een 7,6 voor geschiedenis!

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:56

Sorry dat ik inbreek in dit topic,

Maar ik ben vorig jaar geslaag en heb nog het boekje "samengevat aardrijkskunde"
Iemand hier interesse in? is een examenbundel voor dit vak vanThiemeMeulenhof

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 16:59

Netjes IlovePuk! Maar kunnen jullie een luistertoets herkansen? Bij ons kan dat niet....

Eloya, ik heb wel interesse in de examenbundel! Heeft het geholpen met je examen leren?

Ik heb net een nieuwe ringband map gekocht om examen samenvattingen in te schijven, ik plan nu op iedere week van 1 vak een samenvatting te maken van wat er gevraagd kan worden op het examen...
Geen idee of die planning een beetje gaat lukken hoor xd

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 18:49

Net cijfer Ilse! Nee ik begin zaterdag :j

Ik heb mij ingeschreven voor Gs herkansing. In week 11 Nederlands mondeling die 20% meetelt, kan ik mooi mijn cijfer mee ophalen. Engels kan ik in de volgende toetsweek ophalen, krijgen een boekje over de Renaissance (helemaal in het Engels), maar de toets wordt in het Nederlands afgenomen :D Voor Economie moet ik de volgende toetsweek een 7,2 halen, dus ik ga even bijles regelen... Duits hoop ik ook in de volgende toetsweek op te halen met een brief schrijven. Als dat allemaal lukt, sta ik safe :n . Hoe bij jullie?

Iemand al een cijfer terug voor het PWS?

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 21:00

kitlover schreef:
Netjes IlovePuk! Maar kunnen jullie een luistertoets herkansen? Bij ons kan dat niet....

Eloya, ik heb wel interesse in de examenbundel! Heeft het geholpen met je examen leren?

Het heeft mij zeker geholpen, zal je even pb sturen

IlovePuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 22:31

Ja wij mogen één luistertoets herkansen!
Goede planning kitlover!
Succes Sabine!
Wij krijgen volgende week het cijfer van ons pws. Volgende week donderdag heb ik mijn presentatie!

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 22:48

saabineex schreef:

ik heb een 9,3 gekregen :o

Ik sta er niet verkeerd voor, maar voor de 'veiligheid' wil ik er voor de komende toetsweek er toch wel een heel aantal puntjes bij scoren... Op het moment doe ik ook niet geweldig veel met school, ik zou echt meer moeten doen..

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 00:02

kitlover schreef:
saabineex schreef:

Ik sta er niet verkeerd voor, maar voor de 'veiligheid' wil ik er voor de komende toetsweek er toch wel een heel aantal puntjes bij scoren... Op het moment doe ik ook niet geweldig veel met school, ik zou echt meer moeten doen..

O wauw jeetje, wat hoog! Ik heb precies het zelfde, sta totaal niet veilig...

IlovePuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 22:53

Wat een super goed cijfer zeg!! :):)

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 11:37

Joy, Goede cijfers! Hopelijk valt scheikunde mee.

Dionne, Volgens mij hebben wij helemaal geen bio practicum examen := . Wat was de opdracht?

IlovePuk, Geen idee eigenlijk. Heb wel een docent die decaan is, dus die is er vaak niet (super handig in je examen jaar, en ook nog de docent voor economie die al zo geweldig les kan geven :Y) :') ). Onze Engels docent is wel ziek, maar gelukkig hebben we een invaller.
Goed cijfer!
Succes alvast met je presentatie.

Kitlover, Goed bezig!
Wow wat een goed cijfer op je PWS zeg!

Sabine, Je weet wel goed wat je wil, dat scheelt! :).

Ik sta er ook niet geweldig voor...
Ik had een 6,1 op mn PWS :( . Viel me zo tegen, snap er ook niks van. Had een gesprek met onze begeleidster en ze zei dat wij wel degenen waren die waarschijnlijk het meest hadden geleerd, en ze zoveel respect had hoe we het hadden aangepakt en blablabla. En daarom geef je ons een 6,1, logisch :') . Maar goed.
Nog een 5,9 op biologie terug gekregen, best wel blij mee want had er niet echt een heel goed gevoel over. Gisteren een Nederlands betoog geschreven. En krijg dinsdag mijn scheikunde cijfer terug.
En dan nu maar aan de slag voor Wiskunde en Natuurkunde +:)+ .

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 14:52

cheidie schreef:
Sabine, Fijn dat het op tijd klaar was. Begrijp het wel hoor, zulke mensen zijn zo vervelend...
Ah zonde van je luistertoets. Is ook moeilijk hoor! Waar gaat je volgende toets van Duits over? Misschien dat je beter bent in dat onderdeel :).

Danitia, Fijn dat je tevreden bent met je cijfers!
Leuk om te lezen dat je die opleiding leuk lijkt. Ik ga die opleiding doen := . Jij ook, of ben je er nog niet helemaal over uit?

Hier vallen zoveel lessen uit, heb morgen eigenlijk maar 1 uur les. Maar heb van te voren nog een toets van scheikunde.

Ik denk dat ik die opleiding ook ga doen :=

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-16 15:06

kitlover schreef:
saabineex schreef:

Damn netjes hoor! :oo

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 19:26

De leerstof voor mijn toelatingstest staat online , 43 pagina's vol Latijnse termen en zo .
*\o/* :?

dreamheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 20:10

faunty schreef:
De leerstof voor mijn toelatingstest staat online , 43 pagina's vol Latijnse termen en zo .
*\o/* :?

Wow! Welke studie? Fysiotherapie ofzo?