Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

UhNee schreef:Mijn klas is wel oké. De meisjes zijn niet zo mijn ding maar iedereen is wel aardig en ik kan het met iedereen wel vinden eigenlijk. De vakken zijn ook cool!
Alleen dat vroeg opstaan...
Balen dat het tegenvalt nardxash!!
?
xBerber schreef:22 bij mij, super sfeer, super mensen. Voel(de) me eindelijk eens thuis tussen deze mensen en heb al die jaren op het middelbaar gedacht "nog even en het is voorbij.. Dan ben ik er vanaf"
Helaas kan ik lichamelijk het niet aan om de dagen te maken (elke dag pas7u thuis, vijf uur opstaan) en raakte ik na 1 dag al weer oververmoeid
Ga dus terug naar het middelbare om twee jaar (begeleid) havo te doen.. Vind het echt heel poedersuiker, zaten zulke toffe mensen in de klas
Nog leuker; eerste lesweek (vrijdag) zouden we op excursie gaan, ik ben dus niet mee gegaan.. Lopen ze tussen een kudde konikspaarden..
Super jammer....
Ik ben ook niet zo actief meer op bokt! Xjewillemijn schreef:Opzich bevalt mijn opleiding wel redelijk maar door lichamelijke en psychische problemen ziet het er naar uit dat ik binnenkort moet stoppen en tussenjaar moet nemen. Wel een hele volle klas met 28 man is ook heel druk ...
Edit: de dagen zijn voor mij ook heel lang doordat ik een slechte busverbinding heb; ik moet elke dag om 05:10 opstaan zodat ik om 06:08 de bus kan hebben, hierdoor kom ik al om 07:35 op school terwijl de les pas om 08:00 begint, helaas kom ik met de volgende bus net te laat ...
Zit dan 's avonds ook tot 16:45 en ben pas om 18:20 thuis en dan nog 2 uur bijna kwijt aan huiswerk
ben net ook wakker van een schoonheidsslaapje haha. 
(vmboTl)