In deeltijd, dus ik heb maar heel erg weinig colleges (deze week de 2e van dit schooljaar). Van jullie roosters fleur ik dus helemaal op. Fijn dat ik dat niet meer heb! Maar de keerzijde is dat ik des te meer zelfstudie heb! En veel zelfstudie betekent ook veel SOG momenten, vooral als ik verslagen moet maken.
De planning die ik voor dit jaar heb gemaakt (door de extra bevoegdheid die ik wil gaan halen heb ik ook > 60 EC per jaar. Een planning is dus wel noodzakelijk) lijkt nu al in de soep te lopen, omdat het erg lastig lijkt om een stageschool te vinden.
Officieel ben ik 3e jaars, maar ik heb vorig jaar een verloren jaar gehad door gezondheidsproblemen, dus ik volg dit jaar de vakken van het 2e jaar + nog een aantal P-vakken.
@Joolien, studeren heeft echt geen zin als je zo moe bent, dan frustreert het alleen maar! Vaak ga ik even naar de paarden of een rondje lopen met de hond en als ik me fitter voel duik ik nog een keer de boeken in, maar anders maar niet hoor! Een samenvatting zoeken en die de volgende ochtend doorlezen werkt dan vaak wat beter. Ook probeer ik desnoods wat andere klusjes te doen die niet zoveel hersenactiviteit verlangen en ik vaak vooruit schuif. Ben ik toch nuttig bezig voor mijn gevoel.

Slim idee Joolien om gewoon de samenvattingen uit te printen. Caprediem, ik hoop voor je dat je door de selecties komt.
Vandaag trouwens te horen gekregen dat ik naar Berlijn ga (reizen met school, 5/6 keuzes). Super leuk.