zo ik kan weer even 2 pagina's gaan bijlezen

En hoe is jullie deze week vergaan?
Ik had alleen een m&o toets, die ging wel goed en een nederlands so woordenschat, die ging ook prima, nu even wachten op de cijfers
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Het is zo niet leuk, ben al wel begonnen met het volgende hoofdstuk (stofwisseling) en dat vind ik wel reuze interessant. Maar handig is het niet, dus nu maar ecologie gaan doen. & M&O en .... nog veel meer
telt maar 1 keertje mee hoor haha.
maargoed, hoef ik vandaag minder te doen.
Leuk dat je weer gaat springen! Hopelijk gaat het goed 
ik geloof het nog steeds niet, vooral vergeleken met wat de rest heeft! Aankomende week rustig weekje gelukkig:) 

Lekker dus.. de helft van de ochtend dus gemist. Nu nederlands en zijn ze een toets aan het bespreken, dan een tussenuur en vervolgens een uurtje gym. En dan ben ik pas om 4 uur weer thuis, zeer nutteloos.. 

wel bij beide rondjes 1 balkje, dit omdat ik haar iets te veel liet gaan
maar het ging gewoon allemaal erg lekker. We waren beiden niet erg gespannen.
maar we zullen zien.. zal wel niet slechter zijn dan de 3,6 die ik al had gehaald
vier achten, een negen, twee zevens en een 6 (was eerst een 5 maar heb ik herkanst) nu is scheikunde echt een drama deze periode.. Heb ik net de zouten onder de knie switchen we van onderwerp naar organische stoffen (?)
. Nouja, dat gaan we beleven in de toetsweek haha. Gister een super dagje gehad! Heeerlijk gesprongen met mijn verzorgpony, te horen gekregen op welk paard ik zit voor de selectie van het manegeteam voor de zitcompetitie (gelukkig op een uit te zitten paard
) en te horen gekregen dat ik ben uitgekozen voor de portfolio shoot van equigeniek fotografie!
Vanavond naar de bios, daarna nog 2 daagjes school en dan alweer twee weken meivakantie!
dankje nog!
ik zou het waarschijnlijk gaan lopen
^
& hup gewoon vragen