Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb me wel een keer aangemeld volgens mij, maar per ongeluk ontstipt.
Nynke_Mandy schreef:Ik heb AK omdat dat bij ons verplicht is bij C&M of E&M... Ben er ook niet erg blij mee, wou eerst ook een natuurprofiel kiezen zodat ik niet verplicht AK zou hebben, maar in scheikunde en bio ben ik nog slechter
StheBestMT schreef:Hier moest je bij NG en NT ook een keuze maken tussen ak en natuurkunde. Weet niet of het verplicht is in de andere profielen, maar er zijn in 4 VWO wel 3 ak klassen
Nynke_Mandy schreef:Hier op school is AK wel verplicht bij een maatschappij profiel helaas...
ben benieuwd wat ik heb gescoord. Deden ook nog best wat niet-wisD'ers mee trouwens.
SamLoveRoos schreef:Nee, ik niet.
Wij hebben op school verboden combinaties. Je kunt geen scheikunde en geschiedenis, natuurkunde en aardrijkskunde of biologie en economie hebben. Dit heeft er mee te maken dat mijn school heel klein is.
Over 1 week toetsweek! Ben gelukkig al begonnen, het is echt super veel!

xPabloBokt schreef:Vandaag te horen gekregen dat ik woensdag een tussentijdse toets heb.. heel hoofdstuk. Wauw.
En ik heb aankomend weekend zo'n beetje het drukste weekend van dit jaar tot nu toe.

En een economie repetitie en de week erna Frans. Ben ontzettend bang voor die toets. Voor de vorige 2 had ik niet denderend geleerd, 2.7 en die erna goed geleerd, 2.6 erbij. En nou ik eindelijk weer een beetje m'n cijfer voor Frans heb opgehaald, ben ik ontzettend bang hem weer naar een 4 te krijgen :/
Morgen (vandaag
)ben ik dus een zombie, gelukkig wel maar 4 uur