Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Yucca schreef:Mariska leuk dat je bij een flexplekorganisatie zit! Ik zit dat ook al een jaar en zit nu zelfs in het bestuur.
Ik vind het echt heerlijk om uit huis te werken, ik ben dan veel productiever. Ik hou wel van een beetje afleiding tussendoor, want thuis ga ik dat zelf zoeken en dan ga ik weg achter mijn bureau. Hoeveel tijd in de week maak je gebruik van de flexplek?
Mijn opdrachten zijn nu vooral in het landschapsontwerp. Een paar kleine klussen zoals een beurstuin ontwerpen en een trap herontwerpen. Grotere klussen zijn een groenplan maken voor een industrieterrein en de landschappelijke inpassing daarvan. Fotoklussen halen het qua bedragen niet bij de ontwerpklussen, maar zijn vooral leuk om te doen. Alleen de bruiloften leveren meer op, maar die staan nog niet gepland voor 2013.
Goede voornemens voor 2013: heel veel hoveniers spreken en er 5 klanten aan overhouden.
10 bruidsreportages maken en mijn omzet met een x percentage verhogen. Moet even optellen wat mijn omzet dit jaar was...dan kan ik dat vergelijken met het jaar ervoor. Ik moet naar de 25.000 tot 30.000 omzet.
Floortje88 schreef:Ik zou sowieso even tot woensdag wachten (ivm met feestdagen) en als je dan nog niks binnen hebt een herinnering mailen. Als het dan na een week nog niet betaald is, dan terug storten?