Ik denk dat ik mijn CV eens moet gaan pimpen.. maar hoe? waar begin ik? Ik heb sinds okt. 2010 3 werkgevers gehad en heb niet het idee dat dat in mijn voordeel werkt..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Ik draag nooit handschoenen, vind ik verrot schoonmaken. Ben ook al van alles tegen gekomen hoor. Bloed bij de vrouwenwc's op plekken waar van je denkten poep overal aangekoekt want even met de borstel er doorheen is natuurlijk veel te veel moeite
en ook kots ben ik al tegengekomen.
Britt schreef:Nou krijg ik net een mailtje van een W&S bureau dat ze evt een baan hebben voor me als p&o medewerker op het hoofdkantoor van een retailbedrijf.. Dichterbij, betaalt in principe hetzelfde (op ft basis), 32 uur (maar dus wel zekerheid in uren) en in principe ook leuk. Nou trekt de uitzendwereld me wel meer dan de retailwereld. Maar dit is natuurlijk wel weer een mooi opstapje in de p&o wereld, op het hoofdkantoor van de benelux
Naja ik heb aangegeven dat ik wel graag in aanmerking zou komen, oriënteren kan nooit kwaad natuurlijk! Modht het gesprek goed uitpakken kan ik altijd nog kiezen natuurlijk.
Ik zoek normaal gesproken binnen een straal van 35-40 km. Ik wil liever niet langer dan 3 kwartier (zonder files) reizen.
Britt schreef:Het is net iets boven minimumloon. Maar idd niet bepaald een vetpot