Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Westernfreak schreef:Rianne_ schreef:Ben op zoek naar een nieuwe opleiding/baan. Heb zelf de opleiding managementassistente (MBO 4) afgerond maar ik ben eigenlijk niet op zoek naar werk als secretaresse of managementasisstente. Het viel me toch een beetje tegen. Het liefst wil ik meer richting de administratie (bijvoorbeeld loonadministratie) en ik kwam hier de functie 'assistent accountant' tegen. Dat lijkt me ook erg leuk! Iemand enig idee of hier werk in is als werken/leren? Ben gewend om te werken dus zou graag een inkomen houden. Is ook wel nodig ivm een eigen paard en huis
De meeste kantoren moedigen het nog steeds aan om in deeltijd je AA (of RA) te halen en willen de opleiding ook voor je betalen (met een terugbetaalregeling mocht je niet een 'x' aantal jaren in dienst blijven). Je kunt heel goed solliciteren op de functie van jr. assistent accountant met de opleiding en ambities die jij hebt
Annastasia, balen zeg![]()
En Jolliegirl met zo'n goed doel is er vast wel iemand te vinden die even een paar uurtjes op je vriend wil passen!
Miesjex schreef:Oke, nou ben benieuwd ik ga ook eens solliciteren, wie weet!!
Als je nog iets weet, laat het maar weten hoor.
Ik heb overal voor gekeken en ontzettend veel sollicitatie's lopen krijg alleen stuk na stuk afwijzingen
Silvia schreef:Astaloca schreef:Ondanks omstandigheden is mijn contract toch verlengd (niet gedacht) ! Ik blijf voorlopig dus toch in het magazijn werken!
Maar, heb je dan tijdelijk 2 banen?
vibabu schreef:Ik wil me ook graag melden!
Ben sinds februari afgestudeerd voor de studie Bedrijfseconomie. Nu nog werkzaam op accountantskantoor maar contract wordt niet verlengd... Ik wil iets anders doen. Het liefst iets met analyses maken, budgetten bewaken en dat soort dingen. Zit dus te denken aan controller functie. Het vervelende alleen is dat ik gewoon echt nergens aangenomen wordt! omdat ik geen werkervaring heb. Nu wordt ik door verschillende bureaus gebeld dat ze me graag willen hebben maar weer als functie voor assistent accountant. Nu heb ik wel een sollicitatie lopen wat me best leuk lijkt voor de ervaring en wat goed is voor mijn persoonlijke ontwikkeling maar niet waar ik me nog tig jaar zie werken.