Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nu antwoordt mijn begeleider "je moet meer focussen op je onderzoek en een case study en je argumentering en je research question." Oké, dat begrijp ik, maar HELP MIJ DAAR DAN MEE. Ik heb zoveel informatie in me opgenomen dat ik er gewoon geen weg mee weet. Dus ik heb nu maar gemaild dat ik wel een idee van een structuur/research question heb (ja, ik had al een research question maar die is plots niet goed genoeg meer) maar dat ik niet weet hoe ik die moet omvormen/uitbreiden zodat hij voldoet aan zijn eisen dus dat hij me daar maar mee moet helpen omdat ik het echt niet meer weet. Ugh. Fenn schreef:Oh Yasmine ik zou zo gelukkig worden als het boek daar als pdf is: Women's Secrets: A Translation of Pseudo-Albertus Magnus' de Secretis Mulierum with Commentaries.
Helen Rodnite Lemay.

Echt beginnen schrijven heeft natuurlijk ook vrij weinig zin als je nog geen (goedgekeurde) research question hebt, dan ga je hoogstwaarschijnlijk toch de helft weer moeten schrappen over een tijdje..
Maar iedereen hier bedankt voor het zoeken en de hulp.

Zucht. Fenn schreef:Spritit, wie weet kan iemand je hier aan een pdfje helpen

Maar gelukkig had ik van de dummie-versie al de belangrijkste pagina's gekopieerd.
Maargoed, dus weer verspilde tijd.
Narya schreef:8 uur? Held

Morgen weer een poging doen