Op kamers wonen #3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Re: Op kamers wonen #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 20:10

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 20:12

Wauw, da's een hele berg hondjes :D Leuke mama hebben ze, ze ligt er tevreden bij :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 20:12

Jaah zijn 9 pups :)

Denk dat k nu maar eens ga koken. Begin honger te krijgen.

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 20:22

Ooh dan ben ik wel benieuwd bij wie je geweest bent :) Ik denk dat ik het wel weet!! Hebben ze meer van dat zulk soort honden (sorry ben niet zo goed in hondenrassen :P )

Ik ben goed voor school bezig geweest, heb al gegeten en ga zo lekker douchen, 3x natgeregend vandaag!! Blegh!! Morgen nog een dagje stage lopen (7-15.30) dan snel weer naar mijn kamer spullen pakken, bus pakken en dan weer richting huis :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 20:25

Jaah ze hebben 5 golden retrievers :)
Toen we al aankwamen stonden er 4 stuiterende goldens voor het raam :') (de ander zat bij de pups)

Ik zit nogsteeds op mn stoel en moet nog koken :') Dan kan k pas vanaf 8 uur eten _O- *luiheid*

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 20:41

Golden pups <3

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 20:57

Hahhaha wat ga je eten dan :)

Aah dan weet ik waar je geweest bent :D leuk leuk :D

Ik heb net heerlijk gedoucht!!! Nu ga ik zo lekker naar beneden tv kijken :D

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 21:00

hebben hebben hebben!! :~

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 21:04

Zo snel even naar de stad om postkaartjes en cadeaupapier te kopen :D Vandaag is het laatste kadootje van mijn vriend binnen gekomen! Heb er stiekem drie gekocht, ohh wat verwen ik hem toch {:)-:( Een heel mooi Metallica t-shirt (imo de ultieme liefdesverklaring, heb een hekel aan die poedersuiker-op-1-nr-na), het 'Kookboek voor Mannen', en een boek over manga fantasy tekenen, in de hoop dat ie weer eens zijn potloden ter hand neemt :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 21:08

margreet4 schreef:
Hahhaha wat ga je eten dan :)

Aah dan weet ik waar je geweest bent :D leuk leuk :D

Ik heb net heerlijk gedoucht!!! Nu ga ik zo lekker naar beneden tv kijken :D

Gekookte aardappel, saucijs en doperwten :')
Aardappelen zitten net in de pan xD (vader belde net toen ik wilde gaan koken :+)

Hahah toevallig dat je weet waar we geweest zijn xD

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 21:40

Zo, tas ingepakt, kamer opgeruimd en nu ff lekker bankhangen! Komen zo vrienden nog even gezellig wat drinken :) en dan lekker slapen :)

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 21:52

Ik ga zo al richting bed, ben echt moe! Afgelopen nacht slecht geslapen en de wekker ging wel al weer om half 6 dus en morgen ook dus ga zo mijn bed weer in! Kruik ligt er al in zodat mijn bed lekker warm is!!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 21:55

Oeff ik meende gister te horen dat huisgenoot (de duitse) vanmiddag naar zijn ouders (in Frankfurt) ging, maar nou hoop ik niet dat ie daar nu al heen is en langer dan 1 dag daar blijft :=
Hij heeft gewoon zn pannen vies op het gasfornuis laten staan, zijn spullen niet afgewassen en k keek ff in zijn koelkast, en daar staat ook nog een pak yoghurt t/m 18 dec. :') En vast nog wel meer.... Dus tja.... := ik ga morgen naar huis voor 2 weken, dus dan heb ik er ook geen zicht op.
Anders maar ff de ander vragen of andere huisgenoot kan kijken wanneer hij thuis is en of hij er wat van kan zeggen. Hij blijft nog tot 1 jan. dus tja....
Vind het ook weer zo raar om wéér een briefje neer te leggen :( Verwachtte dat ie dan iig zn zooi ff zou schoonmaken enzo.....

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 22:17

1234 schreef:
Oeff ik meende gister te horen dat huisgenoot (de duitse) vanmiddag naar zijn ouders (in Frankfurt) ging, maar nou hoop ik niet dat ie daar nu al heen is en langer dan 1 dag daar blijft :=
Hij heeft gewoon zn pannen vies op het gasfornuis laten staan, zijn spullen niet afgewassen en k keek ff in zijn koelkast, en daar staat ook nog een pak yoghurt t/m 18 dec. :') En vast nog wel meer.... Dus tja.... := ik ga morgen naar huis voor 2 weken, dus dan heb ik er ook geen zicht op.
Anders maar ff de ander vragen of andere huisgenoot kan kijken wanneer hij thuis is en of hij er wat van kan zeggen. Hij blijft nog tot 1 jan. dus tja....
Vind het ook weer zo raar om wéér een briefje neer te leggen :( Verwachtte dat ie dan iig zn zooi ff zou schoonmaken enzo.....

Is zijn kamer van het slot? Hoef je niet langs zijn kamer om bij de jouwe te komen?
In beide gevallen, zet de pannen ofwel in zijn kamer ofwel voor zijn deur. Dan leert ie het wel af ;)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 22:21

arme jij... en ik irriteer me al aan 1 pan :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 22:24

*kuch* wat is een eigen keuken soms chill *kuch*

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 22:25

whahah volgens mij is ie wel op slot :') Want als hij thuis is zit zijn sleutel erin, en anders niet :')
Maar ik moet indd langs zijn deur :+ De hal komt uit op zijn kamer xD
Vriendin zei ook al: zet het voor zn kamer neer xD maar hij heeft wel een droogrek voor zn vaat, denk dat ik daar morgen maar zn spullen in dump ofzo. (als hij er dan nogsteeds niet is, want kan ook dat ie nu ergens heen is en s avonds nog thuis komt ofzo)
Zou het erg raar vinden en dom als hij gewoon naar Duitsland is nu, en zijn zooi laat staan. Word er echt boos om.

En indd, een eigen keuken is véél chiller :')

Denk dat k ff bij andere huisgenoot ga aankloppen.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 22:27

Hihi ;) dan kan je je alsnog irriteren aan je eigen zooi :')

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 22:27

Oh ja lang leven de eigen keuken.
En als ik het niet had, en een ander liet zijn afwas staan zou ik nog zo gek zijn het schoon te gaan maken...
Maja ik kan dan ook niet tegen troep...

Ik zit lekker met moeders op de bank een filmpje te kijken de rest is naar Twente PSV..

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 22:31

dat heb ik ook! ofja het ligt er aan, ik laat het +/- een week staan en dan was ik 't zelf wel af. Gezien ik hier pas zit vind ik niet dat ik er wat van kan zeggen, daarnaast is het niet heel veel het zijn hoogstens 3 pannen, maar 1 keer heb ik 't 3 weken laten staan... maar vind dat toch eigenlijk wel belachelijk. Maargoed, durf er eigenlijk nog niks van te zeggen, dus voorlopig was ik 't na een tijd wel zelf af, simpelweg omdat ik 't vervelend vind. Ben echt benieuwd ook of deze pan er na de vakantie nog staat

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 22:42

appelflap, hij is echt naar Duitsland.
Klopte bij andere huisgenoot aan, om te vragen of hij wist of hij weg was,
en hij zei dat ie indd weg was want om 5 uur snachts hoorde hij een knal van de deur, en zijn koffer is uit de gang weg, en de sleutel van de brievenbus die hij had, ligt ook op de koelkast :=

Had nog een grote doos staan van een bestelling van een tijd terug, die had k nog niet weggegooid,
heb daar nu al zijn pannen en borden in gedumpt, dan zoekt ie het maar uit :(

Als k een eigen keuken heb, heb ik zelf invloed op hoe vies of schoon hij is. Ik heb geen invloed op of hij het laat staan of niet :')
Ik maak zelf altijd mijn eigen zooi schoon, aanrecht schoon, en als hij alleen van mij zou zijn, zou hij altijd spik en span schoon zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 22:44

Jee daar zou ik ook echt tuuuureluurs van worden! Je kan je eigen spullen toch zeker wel opruimen.. Jeetje dat jij dat nog moet vertellen, je bent z'n moeder niet. :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 22:47

Whahah indd! Als ik er niet was was alles beschimmeld geweest.
Ik móet er wel wat van zeggen, want anders gaat het totaal de verkeerde kant op :')
Heb al echt 5 a 6 keer aangegeven dat hij het schoon moet houden en hij heeft nogsteeds geen eigen afwasteil gekocht om zn pannen in te dumpen.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 22:51

jeuig.... ben ik blij dat ik daar niet woon. Schijnbaar woonde hier voorheen ook een jongen die gewoon álle kastjes volstouwde met z'n vuile afwas.... zou ik écht niet mee kunnen leven.

Hier tegenover is volgens mij trouwens een kerstgala van een middelbare school (tenminste, dat is de conclusie die ik trek en ik ben vrij zeker) stond net even uit m'n raam te kijken... staan er een paar naar me te zwaaien *duikt snel weer weg* :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 22:52

whahah _O-