Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoT schreef:Ik heb even een groot bord voor mijn kop geplaatst en gesolliciteerd op een functie bij een bedrijf waar ik eerder heb gesolliciteerd. Werd daar toen na twee goede gesprekken helaas toch niet uitgekozen. Was wel een leuk bedrijf en ach, niet geschoten is altijd mis toch?
JoT schreef:Ik heb even een groot bord voor mijn kop geplaatst en gesolliciteerd op een functie bij een bedrijf waar ik eerder heb gesolliciteerd. Werd daar toen na twee goede gesprekken helaas toch niet uitgekozen. Was wel een leuk bedrijf en ach, niet geschoten is altijd mis toch?
Mri schreef:ze zijn snel bij sommige bedrijven... zaterdag gesolliciteerd, nu al een afwijzing
Mijn profiel sluit niet aan op de wensen voor de functie...
gewenst:
HBO/WO
1 jaar werkervaring
en dan nog wat eigenschappen (sociaal, ondernemend en ambitieus) maar dat zijn weer van die dingen die zo dubieus kunnen zijn
Wat ik heb:
HBO
1 jaar ervaring
en natuurlijk voldoe ik aan de eigenschappen
Citaat:In reactie op uw sollicitatie naar de vacature van Junior Accountmanager Key Account Management bericht ik u dat de procedure met u niet verder zal worden vervolgd. Reden hiervoor is dat uw profiel onvoldoende aansluit bij onze wensen voor deze functie.
Zonnetje81 schreef:Ja ik dan: krijg telefoontje. Ik vroeg iets, nee je komt voor die functie niet in aanmerking je hebt niet voldoende technische achtergrond.....ik later kijken, staat dat ook niet in de vacature!!!