Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En inclusief verzenden.
Steeds denk ik nu heb ik echt alles en dan koop ik weer voor 60 euro aan spullen bij de Blokker/Action etc, dingen die ik toch ook eigenlijk wel nodig heb.

Denk dat ik die ook ga bestellen.
Bij een computer is dat natuurlijk niet te doen. En stel dat ik een keer mijn computer nodig heb buiten mijn kamer om de één of andere reden, dan is zo'n laptop wel ideaal. 
ik ga morgen even naar me nieuwe huisje toe met me nieuwe huisgenoot, ben erg benieuwd. Zijn er hier nog mensen die in Groningen gaan wonen die kei week gaan lopen?
Verder heb ik thuis nog een grote 17 inch laptop staan. Die blijft thuis. Alles wat ik dan nodig heb zet ik op een USB.
vind het heel handig voor op school zo'n netbook!
Moet ik echter een keer naar een studiegenootje en heb ik hem daar nodig of heb ik gewoon zin om op de faculteit wat in elkaar te toveren, dan is het wel handig dat ik mijn laptop gewoon kan meenemen. SSDesign schreef:Giorgio_x schreef:oke, maar waar doen ze dan alles op? zo als bokten, facebooken, dingen voor school alles. Ik neem aan dat je dat niet alleen maar op je telefoon kan.
Ooit gehoord van een computer?
de meubels zijn allemaal van de eigenlijke eigenaar (onderhuur) maar ik ben niet zo'n grote fan van teveel zwart dus probeer het een beetje op te vrolijken