Meer mensen die binnenkort op kamers gaan wonen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

arans

Re: Meer mensen die binnenkort op kamersgaan wonen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 22:58

Mijn kamer is al gemeubileerd maar ik kan natuurlijk alles veranderen wat ik wil. Even over nadenken. Er staat nu een kast, bureaubrf, inklapbaar bed, bankje en dat is het.

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:58

Ja, en ook nog in dollars. :j En inclusief verzenden.

Ik heb ook een laptophoes uit China besteld voor 3 dollar inclusief verzenden, via ebay. Is vandaag gekomen en hij is echt prachtig. Nog beter dan de hoes die ik al had uit Engeland voor omgerekend 8 euro, maar net te klein was voor 15,6" laptop, terwijl ze die maat wel opgaven. Dus voel me wel een beetje genaaid.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 23:07

Wauw dat is goedkoop Jenn! Ik wil graag nog een leuke deurposter, want ik heb een hele donkere deur dus die mag wel wat opgevrolijkt. :Y) Steeds denk ik nu heb ik echt alles en dan koop ik weer voor 60 euro aan spullen bij de Blokker/Action etc, dingen die ik toch ook eigenlijk wel nodig heb. :')

arans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 23:25

Ik heb maar een mailtje gestuurd met wat ik eigenlijk allemaal nodig heb. Heb nog helemaal niks :P

Die sticker is echt heel gaaf. :D Denk dat ik die ook ga bestellen.
Is een laptop handiger? ik heb namelijk wel een gewone computer die meekan maar die kan ik natuurlijk niet mee naar school nemen.

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 23:44

Ik vind het fijne aan mijn laptop dat, mocht hij in de weg staan, ik hem in z'n tasje knikker en die tas ergens tegen de muur zet of onder mijn bed schuif. Voilà, ruimte. :Y) Bij een computer is dat natuurlijk niet te doen. En stel dat ik een keer mijn computer nodig heb buiten mijn kamer om de één of andere reden, dan is zo'n laptop wel ideaal.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 08:46

Ja ik vind mijn laptop ideaal. Hij is al vrij oud, maar hij doet het nog en ik neem hem overal mee naar toe + inderdaad minder ruimte

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 09:28

Ik heb ook een laptop, vind ik vele malen praktischer dan een computer. Of je moet dan dus een USB stick hebben om heen en weer te pendelen. Of alles via de mail. Nu neem ik gewoon m'n laptopje mee en ik heb alle bestanden meteen bij me.

Mijn vriend heeft dan wel in zijn 7m² een dikke computer op een gigantisch bureau en hij vind dat praktisch. Want nu kreeg hij gewoon de oude computer van thuis mee en hoefde hij geen nieuwe laptop aan te schaffen.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 10:47

Pfoei die gaat het warm krijgen in z'n kamertje. :=

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 10:48

ooh dat is niet zo handig denk ik, ik heb ook gewoon een laptop, dat vind ik wel zo handig natuurlijk ;) ik ga morgen even naar me nieuwe huisje toe met me nieuwe huisgenoot, ben erg benieuwd. Zijn er hier nog mensen die in Groningen gaan wonen die kei week gaan lopen?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 11:03

ik heb ook gewoon een zeer fijne laptop <3

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 13:00

Ik heb pas nog een speciale netbook gekocht voor op de uni. Lekker alles bij de hand, en de power points erbij. Het leek mij wel handig voor tijdens colleges. Ook heb je dan niet de noodzaak om je mail te checken oid in een computer lokaal. Alles lekker bij de hand. :P Verder heb ik thuis nog een grote 17 inch laptop staan. Die blijft thuis. Alles wat ik dan nodig heb zet ik op een USB.

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 14:34

Die netbooks zijn handig inderdaad. Ik vind mijn eigen laptop (15,7 inch) eigenlijk nog net iets te groot om mee te slepen, maar het kan wel.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 14:38

Ik doe het hetzelfde als Yipee :) vind het heel handig voor op school zo'n netbook!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 15:22

Ik heb geen laptop... Nog niet. Als veel mensen er een hebben en het mij ook handig lijkt, koop ik er een. Maar vorig jaar met een meeloopdag had niemand er een.

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 16:54

maar die woonde wel op kamers, die mensen zonder laptop? Ik gebruik mijn laptop alleen thuis, die neem ik niet mee naar college ofzo.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 17:10

Ja die woonden wel op kamers.

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 17:41

oke, maar waar doen ze dan alles op? zo als bokten, facebooken, dingen voor school alles. Ik neem aan dat je dat niet alleen maar op je telefoon kan.

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 17:52

Het hangt denk ik ook een beetje van je studie af of je hem "nodig" hebt ja of nee. Toen ik een paar jaar terug een dagje ging meelopen met GLTC had ook niemand er eentje. Omdat je (althans, ik) veel notities tussen teksten krabbelt is een laptop meenemen naar college eerder heel onpraktisch. De mijne is ook wat te groot om de hele dag mee te zeulen. :') Moet ik echter een keer naar een studiegenootje en heb ik hem daar nodig of heb ik gewoon zin om op de faculteit wat in elkaar te toveren, dan is het wel handig dat ik mijn laptop gewoon kan meenemen.
Laatst bijgewerkt door _Summerly_ op 12-08-11 17:55, in het totaal 1 keer bewerkt

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 17:53

Giorgio_x schreef:
oke, maar waar doen ze dan alles op? zo als bokten, facebooken, dingen voor school alles. Ik neem aan dat je dat niet alleen maar op je telefoon kan.

Ooit gehoord van een computer :P ?

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 18:19

SSDesign schreef:
Giorgio_x schreef:

Ooit gehoord van een computer :P ?

haha oohja, dat kan natuurlijk ook, maar dat neemt dat weer zo veel ruimte in vind ik, en als ik je naar thth gaat dan is een laptop wel handig kan je alles mee nemen

Kikkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 20:43

Zo vandaag lekker ingericht en het begint gelukkig al echt een beetje 'mijn' kamer te worden :) de meubels zijn allemaal van de eigenlijke eigenaar (onderhuur) maar ik ben niet zo'n grote fan van teveel zwart dus probeer het een beetje op te vrolijken
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

als computer neem ik trouwens een iPad mee, licht en toch heel handig :D

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 21:12

die stoel van de ikea is chill!!! die bij het raam

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 21:14

Poang. 8-)

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 21:34

Ziet er gezellig uit zeg! Die stoel zit idd super lekker. Hopelijk kun je er goed in leren. :Y)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 21:48

Wat een mooie ruimte zeg! Wel jammer dat je niet helemaal zelf alles kunt bepalen, voor hoe lang zit je erin?